Najnowszy raport Media Marketing Polska już trafił do naszych rąk! Co roku czekamy na niego z niecierpliwością, ponieważ jest to źródło niezwykle cennych informacji od naszych klientów. Wyniki w tym sezonie to dla nas duży powód do radości, bo osiągnęliśmy średnią na poziomie 4,8/5. Zyskaliśmy również wysokie noty w wielu kategoriach wśród domów mediowych niesieciowych.
Oferta kreatywna na piątkę z plusem!
Klienci szczególnie docenili naszą ofertę kreatywną, dzięki czemu uplasowaliśmy się na pierwszym miejscu w rankingu. To dla nas ogromna satysfakcja, ponieważ nasz dział kreacji stale się rozwija, nieustannie poszerzając swoją ofertę. Dążymy do wprowadzania nowych formatów i technologii, aby nasza oferta kreatywna była zawsze zgodna z aktualnymi trendami i mogła sprostać najbardziej wymagającym projektom.
Wywiązujemy się z obietnic przetargowych
Wyróżniono nas również za dotrzymanie obietnic związanych z przetargami, co dla nas ma ogromne znaczenie, ponieważ faktycznie w naszej codziennej pracy dokładamy wszelkich starań, aby realizowane kampanie spełniały wymagania naszych klientów, no i przede wszystkim przynosiły takie efekty, na jakich im zależy najbardziej.
Skuteczność działań performance
W tej kategorii uplasowaliśmy się na drugim miejscu. Ta wysoka pozycja jest rezultatem naszego nieustannego dążenia do maksymalizacji skuteczności naszych kampanii performance. Posiadamy szerokie doświadczenie, które umożliwia nam osiąganie tego celu. Nieustannie monitorujemy wyniki i dostosowujemy naszą strategię na podstawie analizy danych, aby maksymalizować efektywność naszych działań.
Wysokie noty w innych kategoriach
Ponadto nasi klienci docenili nas również między innymi w takich kategoriach jak:
- zadowolenie z planowania (3 msc.),
- zadowolenie z badań i analiz (3 msc.),
- zadowolenie z obietnic związanych z przetargami (3 msc.),
- innowacyjne podejście do planowania mediów (3 msc.),
- wsparcie w projektach e-commerce (3msc.),
- zrozumienie idei zintegrowanej komunikacji (3 msc.),
- wysoka jakość zakupu programatycznego internetu (3 msc.),
- atrakcyjna cena netto zakupu mediów w porównaniu do konkurencji (3 msc.)
Bardzo dziękujemy za wysokie oceny i docenienie naszej pracy. To ogromna motywacja, żeby działać jeszcze lepiej, sprawniej i utrzymywać jakość naszych usług na najwyższym poziomie.
Źródło grafiki: Raport Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2023