Meta Business Partners for Agencies to program dla kluczowych firm, zajmujących się działaniami reklamowymi w środowisku największego portalu społecznościowego. W gronie polskich domów mediowych, które otrzymały status oficjalnego partnera znalazł się Media Choice.
Program dedykowany jest agencjom, które wykazują największą aktywność i skuteczność w zakresie zarządzania kampaniami reklamowymi na platformie Facebooka. Nowy projekt społecznościowego giganta wspierać ma specjalistów z branży oraz pomagać ich klientom w osiąganiu jak najwyższych celów biznesowych.
Synonim najwyższej jakości dla klientów
Obecność w gronie najlepszych agencji partnerskich stanowi potwierdzenie dużego doświadczenia i najwyższej jakości kampanii prowadzonych w obszarze Facebook Ads. Aby przystąpić do programu, należy spełnić szereg kryteriów, m.in. osiągać odpowiednie wyniki finansowe – generować określony poziom prowadzonych kampanii.
– Ważne, że poprzez dostęp do najnowszych narzędzi reklamowych i analitycznych możemy zwiększać efektywność działań reklamowych dla naszych klientów. Gwarancja stałego doskonalenia kompetencji naszych specjalistów to również istotny element uczestnictwa w programie FMP. To kolejne po certyfikacie Google Partner Premier wyróżnienie, które potwierdza naszą wiedzę i skuteczność
– komentuje Marcin Kowal, Head of Programmatic Buying & Partner w Media Choice.
Gwarancja doskonalenia umiejętności
Uczestnicy programu otrzymują dedykowany dostęp do kreatywnych warsztatów, szkoleń wewnętrznych, a także możliwość brania aktywnego udziału w wydarzeniach i inicjatywach rozwojowych. Kursy z indywidualnymi ścieżkami kształcenia, spersonalizowane raporty, case studies oraz zalecenia dotyczące optymalizacji wydatków na reklamy to tylko niektóre korzyści. Status Partnera pozwala także na priorytetowy kontakt w przypadku problemów technicznych lub wdrażania nowych rozwiązań na platformie.
– Obecność w gronie polskich firm, które wyróżniają się najwyższą jakością działań reklamowych na Facebooku to przede wszystkim potwierdzenie umiejętności naszych specjalistów – gratulacje należą się przede wszystkim zespołowi Social Ads. Nowy system certyfikacji dla agencji to dobry ruch ze strony największego portalu społecznościowego. Stanowi bowiem ułatwienie dla Klientów, którzy w łatwy sposób mogą zweryfikować kompetencje firmy oferującej kampanie Facebook Ads
– dodaje Marcin Kowal.
Więcej o Facebook Marketing Partners: https://www.facebook.com/business/partner-directory/