Media Choice oficjalnym partnerem Facebooka

Czego się dowiesz?

  • Jakie korzyści niesie nowy program partnerski Facebooka?
  • Jakie warunki trzeba spełnić, aby zostać firmą partnerską?
  • Co to oznacza dla klientów Media Choice?

Meta Business Partners for Agencies to program dla kluczowych firm, zajmujących się działaniami reklamowymi w środowisku największego portalu społecznościowego. W gronie polskich domów mediowych, które otrzymały status oficjalnego partnera znalazł się Media Choice.

Program dedykowany jest agencjom, które wykazują największą aktywność i skuteczność w zakresie zarządzania kampaniami reklamowymi na platformie Facebooka. Nowy projekt społecznościowego giganta wspierać ma specjalistów z branży oraz pomagać ich klientom w osiąganiu jak najwyższych celów biznesowych.

Synonim najwyższej jakości dla klientów

Obecność w gronie najlepszych agencji partnerskich stanowi potwierdzenie dużego doświadczenia i najwyższej jakości kampanii prowadzonych w obszarze Facebook Ads. Aby przystąpić do programu, należy spełnić szereg kryteriów, m.in. osiągać odpowiednie wyniki finansowe – generować określony poziom prowadzonych kampanii.

– Ważne, że poprzez dostęp do najnowszych narzędzi reklamowych i analitycznych możemy zwiększać efektywność działań reklamowych dla naszych klientów. Gwarancja stałego doskonalenia kompetencji naszych specjalistów to również istotny element uczestnictwa w programie FMP. To kolejne po certyfikacie Google Partner Premier wyróżnienie, które potwierdza naszą wiedzę i skuteczność
– komentuje Marcin Kowal, Head of Programmatic Buying & Partner w Media Choice.

Gwarancja doskonalenia umiejętności

Uczestnicy programu otrzymują dedykowany dostęp do kreatywnych warsztatów, szkoleń wewnętrznych, a także możliwość brania aktywnego udziału w wydarzeniach i inicjatywach rozwojowych. Kursy z indywidualnymi ścieżkami kształcenia, spersonalizowane raporty, case studies oraz zalecenia dotyczące optymalizacji wydatków na reklamy to tylko niektóre korzyści. Status Partnera pozwala także na priorytetowy kontakt w przypadku problemów technicznych lub wdrażania nowych rozwiązań na platformie.

– Obecność w gronie polskich firm, które wyróżniają się najwyższą jakością działań reklamowych na Facebooku to przede wszystkim potwierdzenie umiejętności naszych specjalistów – gratulacje należą się przede wszystkim zespołowi Social Ads. Nowy system certyfikacji dla agencji to dobry ruch ze strony największego portalu społecznościowego. Stanowi bowiem ułatwienie dla Klientów, którzy w łatwy sposób mogą zweryfikować kompetencje firmy oferującej kampanie Facebook Ads
– dodaje Marcin Kowal.

Więcej o Facebook Marketing Partners: https://www.facebook.com/business/partner-directory/
 

Może zainteresować Cię również

Klienci

Kontakt

ul. Krakowska 29
50-424 Wrocław

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę Media Choice sp. z o.o.sp.k zgodnie z polityką prywatności

odwiedź nas

W górę

Media Choice sp. z o.o. sp. k. jako administrator danych osobowych przetwarza Twoje dane osobowe, stosując pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Może również razem z partnerami, po wyrażeniu przez Ciebie zgody, wykorzystywać pliki cookie w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zarządzać swoimi preferencjami, klikając „Zaakceptuj” lub „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia. Więcej informacji o korzystaniu z plików cookie oraz o przetwarzaniu Twoich danych osobowych, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz w naszej Polityce prywatności.