- 30.12. 2022
- Media Buying
- 5 minut
Planowanie mediów to niezwykle ważny element marketingu, który pozwala na skuteczne dotarcie do odbiorców z naszym przekazem reklamowym. Poznaj najważniejsze pojęcia i zagadnienia związane z tym procesem.
Sprawdź najnowsze newsy w branży i porady ekspertów, dzięki którym dowiesz się, jak skutecznie realizować kampanie reklamowe.
Planowanie mediów to niezwykle ważny element marketingu, który pozwala na skuteczne dotarcie do odbiorców z naszym przekazem reklamowym. Poznaj najważniejsze pojęcia i zagadnienia związane z tym procesem.
Na co należy zwrócić uwagę, współpracując z domem mediowym i jakie cele strategicznie możecie razem zrealizować? Odpowiadamy!
Choć na polskim rynku domy mediowe działają już od dobrych kilkunastu lat, wciąż jednak zdarza się, że ich rola nie jest w pełni zrozumiała. Czym się zajmują? Co leży w zakresie ich obowiązków i skąd w ogóle wzięły się w branży marketingowej? Dzisiaj postaramy się odpowiedzieć na wszystkie nurtujące pytanie, jednak, aby trochę rozjaśnić sytuację, warto najpierw przybliżyć genezę ich powstania.
DIMAQ Employer to wyróżnienie dla firm, w których pracują eksperci posługujący się międzynarodowym certyfikatem DIMAQ. Od niedawna możemy pochwalić się faktem, że również w naszym firmowym gronie, mamy pracowników, którzy w tym roku otrzymali swoje certyfikaty. Dzięki temu Media Choice otrzymało status pracodawcy DIMAQ.
Dobrze napisany brief może przynieść jeszcze więcej korzyści samemu klientowi. Dlaczego?
W najnowszym raporcie specjalnym „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2021”, opracowanym na podstawie badania Kantar oraz magazynu Media & Marketing Polska uplasowaliśmy się w gronie najlepszych, nie sieciowych domów mediowych.
Na dodatkowe pytania publiczności #17 Dimaq Voice online odpowiedział Łukasz Matyński, Head of Client Service & Partner w Media Choice.
Programatyczny model zakupu staje się jednym z kluczowych obszarów reklamy cyfrowej – jego globalną wartość szacuje się w tym roku na ponad 100 mld dolarów. Potwierdza to również dynamiczny wzrost wydatków w Polsce – według prognoz IAB oraz badania AdEx obecnie przeznacza się na ten cel blisko 20% całego budżetu na reklamę online.
Meta Business Partners for Agencies to program dla kluczowych firm, zajmujących się działaniami reklamowymi w środowisku największego portalu społecznościowego. W gronie polskich domów mediowych, które otrzymały status oficjalnego partnera znalazł się Media Choice.
Skontaktuj się z nami!