W najnowszym raporcie specjalnym „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2021”, opracowanym na podstawie badania Kantar oraz magazynu Media & Marketing Polska uplasowaliśmy się w gronie najlepszych, nie sieciowych domów mediowych. To zasługa nie tylko wysokich ocen klientów, ale też dobrych wyników finansowych, ilości wygranych przetargów oraz dynamicznego rozwoju struktury domu mediowego. W jakich kategoriach jesteśmy najlepsi?
Badanie satysfakcji klientów zrealizowano już po raz dwudziesty. W tegorocznej edycji wzięło udział niemal 150 agencji, opiniowanych przez prawie 3 tysiące menadżerów wysokiego i średniego szczebla. Na tej podstawie powstało ponad 100 szczegółowych opisów firm – podmiotów działających na polskim rynku reklamowym. Najlepszym wręczono nagrody podczas uroczystej gali online pod koniec maja 2021.
Obsługa klienta i efektywność na 5!
Dzięki wzrostowi większości wskaźników w porównaniu do poprzedniego roku w ogólnym zestawieniu Media Choice otrzymało mocną strzałkę w górę. Na szczególną uwagę zasługuje pierwsze miejsce w kategorii „zadowolenie z obsługi klienta” – ocena 5/5 oznacza, że wszyscy respondenci jednoznacznie przyznali najwyższe noty. Dodatkowo najwyższa lokata w wymiarze „zadowolenia z realizacji celów biznesowych” przypieczętowuje to, co najważniejsze, a więc efektywność prowadzonych przez nas kampanii.
– Już od kilku lat plasujemy się w pierwszej trójce w większości kategorii! W tym roku ponownie poprawiamy rezultaty. Wyniki powyżej średniej stanowią najlepsze potwierdzenie naszego zaangażowania i jakości obsługi. Podziękowania należą się przede wszystkim naszym specjalistom. Bezpośrednie, anonimowe opinie ze strony klientów, z którymi mieliśmy przyjemność współpracować, to największy powód do dumy – mówi Łukasz Matyński, Head od Client Service & Partner w Media Choice.
Digital górą + innowacyjne podejście
W jubileuszowej edycji badania MMP zauważono zwłaszcza te agencje i domy mediowe, które skutecznie poradziły sobie ze skutkami pandemii i szybko dostosowały się do wymogów nowej rzeczywistości. Utrzymanie kontraktów oraz dodatkowo stałe pozyskiwanie nowych klientów w tak niepewnym czasie z pewnością zasługuje na wyróżnienie. Najwięcej zyskały firmy, które mocno postawiły na rozwój obszaru digital, nowe technologie oraz zintegrowaną komunikację.
– Tym bardziej cieszy fakt, że w kategoriach „wysoka jakość planowania internetu” oraz „wysoka jakość zakupu programatycznego” ponownie uzyskaliśmy bardzo wysokie oceny. Do ciągłego rozwoju motywuje również pierwsze miejscew zakresie innowacyjnego podejścia do planowania mediów – dodaje Łukasz Matyński.
Uznanie w innych obszarach
Na tle wszystkich niesieciowych domów mediowych Media Choice zanotował także wzrosty w zakresie planowania mediów offline, zadowolenia z oferty ekonometrycznej, a także sfery analitycznej (badania, analizy oraz strategie). Na uwagę zasługuje również ogólna ocena 5,5/6 jeśli chodzi o wywiązywanie się z obietnic przetargowych oraz pierwsze miejsce w kategorii „oferta konkurencyjna względem agencji reklamowych”. Cała publikacja „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2021” dostępna jest na stronie redakcji.