Kariera

Media Planner

Doświadczenie

  • minimum 2,5 roku

Typ umowy

  • B2B lub UoP
  • premia miesięczna po osiągnięciu określonego KPI

Rodzaj pracy

  • hybrydowo (biuro we Wrocławiu)
  • zdalnie

Kogo szukamy?

Jeśli doskonale wiesz, czym zajmuje się dom mediowy, znasz pojęcia AFFINITY INDEX, ROAS, czy CTR i potrafisz z nich korzystać w praktyce, a do tego odnajdujesz się w roli Frontmana, czyli masz umiejętność wychodzenia naprzeciw różnym sytuacjom to... czekamy właśnie na Ciebie!

Twoje przyszłe zadania:

  • opracowywanie media planów dla wybranych klientów

  • udział w procesie zakupu mediów online

  • tworzenie analiz i rekomendacji na potrzeby kampanii mediowych

  • współpraca z partnerami biznesowymi – negocjowanie ofert

  • budowanie trwałych relacji z klientami

  • monitoring i rozliczanie działań reklamowych pod kątem KPI

  • przygotowywanie oraz prezentacja przed klientem raportów post-buy

  • aktywne śledzenie nowinek branżowych i umiejętność wykorzystania tej wiedzy w innowacyjne i optymalne rozwiązania dla klientów

Czego oczekujemy?

  • co najmniej 2,5 letniego doświadczenia w planowaniu optymalnych kanałów mediowych dla kampanii marketingowych, zakupie mediów, monitoringu i optymalizacji kampanii

  • dobrej znajomości struktury mediów na rynku polskim

  • praktycznej umiejętności analizy danych z wykorzystaniem takich wskaźników, jak: AFFINITY INDEX, ROAS, CTR, GRP, CR

  • znajomości narzędzi: AdReport, Adreal, Arianna, Gemius Megapanel, TGI

  • by MS Office, a w szczególności Excel, nie miał przed Tobą tajemnic

  • umiejętności budowania trwałych relacji z klientami oraz przedstawicielami mediów i odpowiedniego reagowania na pojawiające się wyzwania w tej współpracy

  • doświadczenia w przygotowaniu prezentacji post-buy w tym umiejętności tworzenia wniosków i rekomendacji do podsumowania kampanii

  • umiejętności prezentacji ofert oraz wniosków z realizacji kampanii przed klientem

  • wysokiego poziomu samodzielności i odpowiedzialności za powierzone zadania

  • bycia jednocześnie organizatorem, negocjatorem i kreatorem

  • umiejętności pracy pod presją czasu

  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację

Aplikuj
Zapoznaj się z klauzulą RODO

Poznaj korzyści

  • Praca hybrydowa lub zdalna w innym mieście

  • Szkolenia i certyfikacje

  • Co miesiąc dofinansowania w MYBENEFIT

  • Spotkania integracyjne

  • Dodatkowe benefity przy stażu 3+

  • Urodzinowy dzień wolny od pracy

  • Angażujemy się społecznie

  • Zwierzak w biurze

Klienci

Nasze kampanie nie są tylko wirtualnymi słupkami, ale realnymi rezultatami – dostarczają klientów i zwiększają rozpoznawalność marki

Kontakt

ul. Krakowska 29
50-424 Wrocław
Dla dostawców:
wydawcy@mediachoice.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę Media Choice Group sp. z o.o. zgodnie z polityką prywatności

odwiedź nas
W górę