co najmniej 2,5 letniego doświadczenia w planowaniu optymalnych kanałów mediowych dla kampanii marketingowych, zakupie mediów, monitoringu i optymalizacji kampanii
dobrej znajomości struktury mediów na rynku polskim
praktycznej umiejętności analizy danych z wykorzystaniem takich wskaźników, jak: AFFINITY INDEX, ROAS, CTR, GRP, CR
znajomości narzędzi: AdReport, Adreal, Arianna, Gemius Megapanel, TGI
by MS Office, a w szczególności Excel, nie miał przed Tobą tajemnic
umiejętności budowania trwałych relacji z klientami oraz przedstawicielami mediów i odpowiedniego reagowania na pojawiające się wyzwania w tej współpracy
doświadczenia w przygotowaniu prezentacji post-buy w tym umiejętności tworzenia wniosków i rekomendacji do podsumowania kampanii
umiejętności prezentacji ofert oraz wniosków z realizacji kampanii przed klientem
wysokiego poziomu samodzielności i odpowiedzialności za powierzone zadania
bycia jednocześnie organizatorem, negocjatorem i kreatorem
umiejętności pracy pod presją czasu
znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację