Kariera

Specjalista ds. administracyjnych

Doświadczenie

  • minimum 3 lata

Typ umowy

  • umowa o pracę na cały etat

Rodzaj pracy

  • hybrydowo (po okresie wdrożenia)

Kogo szukamy?

Czy masz pasję do organizacji i doskonałe umiejętności administracyjne? Odnajdujesz się w sytuacjach, w których koordynacji wymaga kilka zadań naraz? Jeśli Twoje odpowiedzi brzmią "tak", to ta oferta jest dla Ciebie! Dołącz do zespołu Natalii Książek i rozwijaj się w obszarze administracji!

Twoje przyszłe zadania:

  • zarządzanie obiegiem dokumentów księgowych wewnątrz firmy oraz przekazywanie ich do biura rachunkowego, rozliczanie płatności za usługi, oraz monitoring płatności

  • tworzenie i wysyłanie zleceń do klientów, monitorowanie terminowości ich odesłania, archiwizacja dokumentów

  • wsparcie administracyjne pracowników w kwestii organizacji: podróży służbowych, stanowiska pracy, spotkań z klientami, spotkań integracyjno-szkoleniowych, czy projektów o charakterze społecznym

  • zarządzanie i organizacja sprawami kadrowymi pracowników tj.: przygotowanie i pozyskiwanie dokumentów przy zatrudnieniu pracownika, prowadzenie ewidencji urlopów kontakt z biurem rachunkowym w tym zakresie

  • stały kontakt z zarządcą budynku, dostawcami, w tym dostawcą usług IT we wszystkich kwestiach związanych z prawidłowym funkcjonowaniem biura

  • zarządzanie benefitami w firmie w zakresie: umowy, rozliczania kontraktu, zgłaszania przystąpień i odejść pracowników, ewidencji kosztów

  • prowadzenie ewidencji i zarządzanie sprzętem komputerowym

Czego oczekujemy?

  • minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku z tożsamym zakresem zadań

  • szybka dyspozycyjność – maksymalnie 1-miesięczny okres wypowiedzenia

  • dobra znajomość MS Office (przede wszystkim Excel)

  • podstawowa wiedza z zakresu rachunkowości i mile widziana z podstaw prawa pracy

  • perfekcyjna organizacja czasu pracy i umiejętność koordynacji wielu zadań, często pod presją czasu

  • samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania, umiejętność podejmowania decyzji lub przedstawiania zarządowi swoich rekomendacji

  • umiejętność odnajdywania się w zmieniającym się środowisku pracy, reagowania na pojawiające się potrzeby

  • Mile widziane:

    - znajomość systemu obiegu dokumentów Saldeo
    - znajomość przepisów dotyczących RODO
    - doświadczenie we współpracy z klientami

Aplikuj
Zapoznaj się z klauzulą RODO

Poznaj korzyści

  • Szkolenia i certyfikacje

  • Co miesiąc dofinansowania w MYBENEFIT

  • Spotkania integracyjne

  • Dodatkowe benefity przy stażu 3+

  • Prywatna opieka medyczna

  • Nowoczesne biuro i przyjazna atmosfera

  • Praca od godz.: 8:00 lub 9:00

  • Urodzinowy dzień wolny od pracy

  • Zwierzak w biurze

Klienci

Nasze kampanie nie są tylko wirtualnymi słupkami, ale realnymi rezultatami – dostarczają klientów i zwiększają rozpoznawalność marki

Kontakt

ul. Krakowska 29
50-424 Wrocław
Dla dostawców:
wydawcy@mediachoice.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę Media Choice sp. z o.o.sp.k zgodnie z polityką prywatności

odwiedź nas
W górę