zarządzanie obiegiem dokumentów księgowych wewnątrz firmy oraz przekazywanie ich do biura rachunkowego, rozliczanie płatności za usługi, oraz monitoring płatności
tworzenie i wysyłanie zleceń do klientów, monitorowanie terminowości ich odesłania, archiwizacja dokumentów
wsparcie administracyjne pracowników w kwestii organizacji: podróży służbowych, stanowiska pracy, spotkań z klientami, spotkań integracyjno-szkoleniowych, czy projektów o charakterze społecznym
zarządzanie i organizacja sprawami kadrowymi pracowników tj.: przygotowanie i pozyskiwanie dokumentów przy zatrudnieniu pracownika, prowadzenie ewidencji urlopów kontakt z biurem rachunkowym w tym zakresie
stały kontakt z zarządcą budynku, dostawcami, w tym dostawcą usług IT we wszystkich kwestiach związanych z prawidłowym funkcjonowaniem biura
zarządzanie benefitami w firmie w zakresie: umowy, rozliczania kontraktu, zgłaszania przystąpień i odejść pracowników, ewidencji kosztów
prowadzenie ewidencji i zarządzanie sprzętem komputerowym