tworzenie harmonogramu komunikacji oraz zarządzanie profilami firmowymi na platformach takich jak LinkedIn, Meta oraz Google Moja Firma
opracowywanie materiałów promocyjnych na wewnętrzne potrzeby
tworzenie i realizowanie strategii marketingowej Media Choice
przygotowywanie prezentacji firmowych na wydarzenia branżowe
pisanie treści na bloga firmowego oraz redagowanie materiałów przygotowywanych przez innych pracowników
realizowanie strategii SEO w zakresie działań contentowych
obsługiwać CMS strony firmowe
kierowanie działaniami z obszaru PR mającymi na celu zwiększanie rozpoznawalności marki
koordynowanie pracy pracowników zaangażowanych w realizację działań marketingowych
nadzorowanie poprawnego wykorzystywania identyfikacji wizualnej w prezentacjach i innych materiałach
wykonywanie zadań wspierających pozyskiwanie leadów
śledzenie trendów i proponowanie innowacyjnych rozwiązań
reprezentowanie firmy na eventach branżowych i konferencjach
zarządzanie kalendarzem aktywności marketingowej firmy oraz raportowanie wykonanych zadań
wyszukiwanie ofert dotyczących prezentów dla klientów i gadżetów firmowych oraz koordynowanie procesu zamówienia i wysyłki