tworzenie i realizacja strategii marketingowych, planowanie działań oraz ich bieżąca realizacja w ścisłej współpracy z działem New Business, w tym przygotowywanie materiałów eksperckich
tworzenie i wdrażanie kampanii marketingowych (online i offline) we współpracy ze specjalistami z naszego zespołu (grafik, performance, analityk)
współtworzenie strategii marketingowej oraz planów działań promocyjnych
zarządzanie treściami na stronie internetowej, blogu i w mediach społecznościowych (głównie LinkedIn)
koordynacja działań reklamowych we współpracy ze specjalistami z różnych obszarów marketingu wewnętrznego agencji
przygotowywanie materiałów promocyjnych przy współpracy z grafikiem oraz zewnętrznym content creatorem (grafiki, treści, oferty, materiały wideo)
zarządzanie newsletterami, tworzenie angażujących treści i optymalizacja kampanii e-mail marketingowych
analiza rynku, działań konkurencji oraz potrzeb klientów
organizacja i promocja webinarów - współpraca z prelegentami, przygotowanie materiałów i komunikacji
udział w organizacji wybranych eventów i targów branżowych, w których marketing ma istotny wkład w przygotowanie i realizację obecności firmy
budowanie relacji z mediami branżowymi oraz dbałość o spójność wizerunku marki