Dowiedz się, jak nasze działania przyczyniły się do wzrostu sprzedaży online o 331%

Nasze kampanie

Dowiedz się, jak nasze działania przyczyniły się do wzrostu sprzedaży online o 331%

Z Pizzą Hut współpracujemy od 2018 roku. Od początku działań naszym zadaniem było pogodzenie dwóch celów: wzrostu sprzedaży w e-sklepie, jak również budowanie świadomości marki. W pierwszych miesiącach realizacji postawiliśmy na uporządkowanie sfery e-commerce, tak aby działania wizerunkowe miały szansę przełożyć się również na zwiększenie ruchu na stronie i w aplikacji. Praca wykonana w projekcie zaowocowała realnym sukcesem, który został doceniony również w konkursie branżowym Golden Arrow. Otrzymaliśmy wyróżnienie za wzrost sprzedaży e-commerce o 331,04%.

Kanały promocji

  • social media
  • SEM
  • mailing
  • programmatic

Efekty działań

  • Wzrost sprzedaży
  • Wzrost zaangażowania użytkowników
  • Zwiększenie ROAS
  • Pozyskanie lepszej jakości ruchu

Kim jest nasz klient?

Pizza Hut to bardzo popularna sieć restauracji typu Dine In, Take Away oraz Delivery. Na światowym rynku obecna jest już od 1958. Obecnie firma posiada 168 restauracji w Polsce, co jest tylko dowodem na to, jak wiele Polaków pokochało pizzę i inne dania serwowane przez Pizza Hut. Jej kultowe menu obejmuje między innymi pizzę na cieście PAN - puszystą w środku i chrupiącą na zewnątrz. Pizza hut to przyjazna rodzinie restauracja, która serwuje wysokiej jakości jedzenie i zapewnia doskonałe usługi na wynos i z dostawą.

Pizza Hut jest częścią AmRest, czyli największej niezależnej firmy prowadzącej sieci restauracji m.in. w Europie Środkowo-Wschodniej. W Polsce znajdują się restauracje KFC, Pizza Hut, Burger King i Starbucks. 

Wyzwania projektowe

  • Zwiększenie przychodów z transakcji e-commerce na stronie pizzahut.pl w ciągu dwóch kwartałów o 50% w porównaniu do poprzedniego okresu za pomocą reklam w wyszukiwarce Google Ads. 

  • Maksymalizacja zysków w postaci sprzedaży bezpośredniej w kanale digital poprzez e-commerce pizzahut.pl.  

  • Docieranie do użytkowników, którzy z dużym prawdopodobieństwem dokonają transakcji.

  • Wzrost pobrań aplikacji. 

Przykłady realizacji

Strategia - Wybrane kierunki działań

  • Wykorzystanie unikalnych komunikatów promocyjnych związanych z aktualnymi wydarzeniami (Real Time Marketing). 
  • Wprowadzenie kampanii RLSA (Remarketing w wyszukiwarce). 
  • Optymalizacja bieżących tekstów reklam i wprowadzenie odświeżonych rozszerzeń reklam (Rozszerzenie linków do podstron, objaśnień, informacji w witrynie, połączeń, lokalizacji, cen, aplikacji i promocji). 
  • Promocja aplikacji – targetowanie reklam promujących bezpłatną aplikację na urządzenia mobilne (Przyrost pobrań aplikacji o 181,8%). 
  • Wdrożenie reklam lokalnych w Google Maps. 
  • Utworzenie skutecznej kampanii na frazy konkurencyjne - zdobycie nowych unikalnych użytkowników. 
  • Wprowadzenie kampanii lokalnej na dzielnice – skierowanie reklam z użyciem fraz lokalnych tj.: dzielnice, osiedla i ulice. 
  • Uporządkowanie i skategoryzowanie struktury konta wg podziału na kampanie brandowe, generyczne, konkurencyjne, lokalne.  
  • Poszerzenie portfolio słów kluczowych oraz ich ciągła optymalizacja.
  • Skorelowanie działań wizerunkowych z działaniami performance, tak aby budować świadomość, co przekłada się na efekty również w kampanii performance.

Poznaj efekty naszych działań

  • 331,04%
    wzrost internetowej sprzedaży jedzenia z dostawą do domu
  • 310,58%
    wzrost liczby transakcji
  • 21,50%
    wzrost współczynnika konwersji e-commerce
  • 47%
    wzrost współczynnika ROAS

Klienci

Kontakt

ul. Krakowska 29
50-424 Wrocław
Dla dostawców:
wydawcy@mediachoice.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę Media Choice sp. z o.o.sp.k zgodnie z polityką prywatności

odwiedź nas
W górę