Ta strona używa plików cookies w celach analitycznych i marketingowych. Więcej informacji tutaj. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Audience Targeting
Zastosowanie tej formy targetowania umożliwia emisję reklamy do użytkowników o precyzyjnie określonym profilu behawioralno-demograficznym (np. osób w wieku 25+, zainteresowanych zakupem mieszkania w określonej lokalizacji, o dochodach 5 000 zł+). W tym modelu nacisk położony jest więc nie na to gdzie reklama jest emitowana, lecz kto jest jej odbiorcą.
A teraz powiemy Ci, dlaczego warto pojąć współpracę z nami:

Setki profili
Dysponujemy katalogiem kilkuset profili behawioralno - demograficznych. Powiedz nam czym zajmuję się Twoja firma, a my zaproponujemy Ci odpowiednie rozwiązanie.

Działania dedykowane
Jeśli masz wyjątkowe wymagania odnośnie grupy docelowej lub Twój biznes jest niszowy, nie ma problemu. Zbudujemy dla Ciebie dedykowany profil odbiorcy.

Różnorodność danych
W naszych kampaniach wykorzystujemy dane behawioralno-demograficzne sprawdzonych dostawców (m.in. Google, nugg.ad, Data Exchanger).

Bogactwo form reklamowych
Dostęp do odpowiedniej technologii pozwala nam na wykorzystanie audience targetingu do emisji nie tylko banerów reklamowych, lecz również spotów video oraz mailingów.
Skontaktuj się z nami
Media Choice sp. z o.o. sp. k.
ul. Krakowska 29
50-424 Wrocław
BIURO:
NEW BUSINESS:
office@mediachoice.pl
NIP: 8992747679
REGON: 022273399