Audience Targeting

Zastosowanie tej formy targetowania umożliwia emisję reklamy do użytkowników o precyzyjnie określonym profilu behawioralno-demograficznym (np. osób w wieku 25+, zainteresowanych zakupem mieszkania w określonej lokalizacji, o dochodach 5 000 zł+). W tym modelu nacisk położony jest więc nie na to gdzie reklama jest emitowana, lecz kto jest jej odbiorcą.

A teraz powiemy Ci, dlaczego warto pojąć współpracę z nami:

Setki profili

Setki profili

Dysponujemy katalogiem kilkuset profili behawioralno - demograficznych. Powiedz nam czym zajmuję się Twoja firma, a my zaproponujemy Ci odpowiednie rozwiązanie.

Działania dedykowane

Działania dedykowane

Jeśli masz wyjątkowe wymagania odnośnie grupy docelowej lub Twój biznes jest niszowy, nie ma problemu. Zbudujemy dla Ciebie dedykowany profil odbiorcy.

Różnorodność danych

Różnorodność danych

W naszych kampaniach wykorzystujemy dane behawioralno-demograficzne sprawdzonych dostawców (m.in. Google, nugg.ad, Data Exchanger).

Bogactwo form reklamowych

Bogactwo form reklamowych

Dostęp do odpowiedniej technologii pozwala nam na wykorzystanie audience targetingu do emisji nie tylko banerów reklamowych, lecz również spotów video oraz mailingów.

Skontaktuj się z nami

Pokaż pełną treść zgody...
Pokaż pełną treść zgody...
Pokaż pełną treść zgody...
Pokaż pełną treść zgody...

Media Choice

ul. Hubska 52/11B
50-502 Wrocław

787 676 323

office@mediachoice.pl

NIP: 8992747679
REGON: 022273399

Ta strona używa plików cookies. Korzystając z naszej witryny wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Rozumiem, zamknij