Oferta

Media offline

Docieramy do odbiorców, korzystając ze wszystkich, możliwych kanałów komunikacji.

Wiemy, jak istotna jest dywersyfikacja kanałów reklamowych przy jednoczesnym zachowaniu integralności przekazu. Dlatego też nasze kampanie bazują na spójnej strategii komunikacji oraz odpowiednim miksie kanałów dystrybucji bez wyraźnej preferencji co do określonego medium, czy też wydawcy. Nasz przepis na sukces kampanii jest prosty: łączymy składniki tak, żeby dały jak najlepsze efekty. 
 
Nasze działania w sferze offline, opierają się o spójną strategię, która pozwala jeszcze lepiej zaistnieć w świadomości odbiorców. Bazując na sprawdzonych rozwiązaniach i analizie, proponujemy planowanie i zakup mediów w kampaniach 360 z wykorzystaniem nowych i nieoczywistych kanałów dotarcia do osób spoza świata wirtualnego. 
 
Realizujemy kampanie:

  • telewizyjne,
  • radiowe ,
  • outdoor,
  • OOH, DOOH,
  • prasowe,
  • niestandardowe (np. w punktach sprzedaży). 

Poznaj korzyści

Poznaj korzyści, które może zyskać Twoja firma

  • Zwiększenie świadomości marki

  • Wzrost sprzedaży

  • Efektywne wykorzystanie budżetu reklamowego

  • Synergia kreacji i mediów

  • Nieszablonowy dobór mediów

Znajdziemy drogę dla Twojej Marki

Skontaktuj się z nami!

Proponujemy nowe i nieoczywiste kanały dotarcia do osób spoza świata wirtualnego.

Klienci

Kontakt

ul. Krakowska 29
50-424 Wrocław
Dla dostawców:
wydawcy@mediachoice.pl

(Opcjonalne) Zapisuję się do newslettera Media Choice Group sp. z o.o. i akceptuję jego Regulamin.

Pełną informację o tym, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe w związku z przesłanym do nas zapytaniem lub subskrypcją newslettera znajdziesz w Polityce Prywatności.

Zapisanie się do Newslettera jest dobrowolne. Możesz wycofać swoją zgodę w dowolnym momencie.

(Opcjonalne) Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Media Choice Group sp. z o.o. moich danych osobowych związanych z subskrypcją newslettera (adres e-mail, historia otwieralności wiadomości, inne dane analityczne) również do celów kampanii reklamowych prowadzonych w sieci Internet za pośrednictwem innych kanałów, w tym w sieciach reklamowych Meta i Google.

odwiedź nas
W górę