Do naszego zespołu SEM & Paid Social poszukujemy osoby, która chce zdobyć swoje pierwsze doświadczenie zawodowe w branży marketingu, interesuje się analityką internetową i pragnie zgłębiać swoją wiedzę i umiejętności w tym obszarze.
Do naszego zespołu SEM & Paid Social poszukujemy osoby, która chce zdobyć swoje pierwsze doświadczenie zawodowe w branży marketingu, interesuje się analityką internetową i pragnie zgłębiać swoją wiedzę i umiejętności w tym obszarze.
Poznasz lub rozwiniesz umiejętności w zakresie Google Analytics i Google Data Studio, nauczysz się tworzyć raporty z prowadzonych kampanii reklamowych.
Zdobędziesz umiejętności w zakresie wizualizacji danych z wykorzystaniem PowerBI.
Będziesz mieć możliwość rozwijania procesu raportowego, wykorzystywania zaawansowanych narzędzi analitycznych w Google Analytics i Power BI.
Płatny staż trwający do 3 miesięcy zatrudnienie na podstawie umowy o praktyki absolwenckie.
Staż stacjonarny w biurze we Wrocławiu (ul. Krakowska).
Możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia w niezależnym domu mediowym.
Opieka doświadczonych specjalistów w trakcie trwania stażu.
Nowoczesne biuro, w którym panuje niekorporacyjna, przyjazna atmosfera.
Dostęp do szkoleń tematycznych wprowadzających w meandry branżowe.
Możliwość zatrudnienia po stażu dla osób, które sprawdzą się w okresie stażu i zaproponowana ścieżka rozwoju będzie spójna z ich oczekiwaniami.
Pełna dyspozycyjnośćw zakresie 40 godzin tygodniowo, czyli 8 godzin dziennie (pracujemy w godzinach 8:00-16:00 lub 9:00-17:00).
Wykształcenia na jednym z kierunków: marketing, informatyka w biznesie, analityka gospodarcza lub ostatni rok studiów.
Dużej chęci do rozwijania swoich umiejętności i poszukiwania rozwiązań.
Umiejętności logicznego myślenia, wyciągania wniosków i przedstawiania rekomendacji.
Doskonałej organizacji pracy i odpowiedzialności.
Atutem będzie:
- Znajomość w stopniu podstawowym Google Analytics i Power BI.
- Znajomość trendów w obszarze digital i e-commerce.