Kariera

Creative Project Coordinator

Doświadczenie

  • Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, najlepiej w agencji kreatywnej, marketingowej, reklamowej lub domu mediowym.

Typ umowy

  • UoP
  • B2B

Rodzaj pracy

  • Hybrydowo (Wrocław) lub zdalnie dla osób mieszkających w innej lokalizacji

Kogo szukamy?

Rozszerzamy zespół Kreacja o rolę Creative Project Coordinator. Jeśli masz głowę pełną pomysłów, ogarniasz projekty od briefu po realizację i dobrze czujesz się w kontakcie z klientem – dołącz do nas! Czekają na Ciebie kreatywne wyzwania, dynamiczne projekty i zgrany zespół.

Twoje przyszłe zadania:

  • Obsługa klienta w zakresie projektów kreatywnych – kompleksowe prowadzenie projektów od briefu po realizację, bieżący kontakt z klientem i koordynacja zadań w zespole.

  • Tworzenie koncepcji kreatywnych – opracowywanie pomysłów kreatywnych dla klientów i do ofert przetargowych, w oparciu o brief i we współpracy z osobami zaangażowanymi w projekt (ze szczególnym uwzględnieniem Graphic Designerów). 

  • Udział w spotkaniach ofertowych – prezentowanie przygotowanych koncepcji na spotkaniach z klientem. 

  • Copywriting – tworzenie kreatywnych claimów, haseł reklamowych i treści do kreacji reklamowych. 

  • Koordynacja współpracy z podwykonawcami – egzekwowanie ustaleń i dbałość o terminowość realizowania projektów, w tym kreacji graficznych, animacji/wideo, nagrań lektorskich oraz kampanii influencer marketingowych.

  • Rozwój bazy podwykonawców – aktywne poszukiwanie nowych partnerów i negocjowanie warunków współpracy. 

  • Śledzenie trendów i ich kreatywne wykorzystanie – wdrażanie nowoczesnych rozwiązań w swoich działaniach.

  • Edukacja zespołu i klientów – rekomendowanie skutecznych rozwiązań kreatywnych oraz dzielenie się wiedzą.

  • Aktywna współpraca – ścisła kooperacja z zespołem Kreacja oraz innymi działami w Media Choice. 

Czego oczekujemy?

  • Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, najlepiej w agencji kreatywnej, marketingowej, reklamowej lub domu mediowym. 

  • Podstawowa znajomość mediów i umiejętność doboru efektywnych rozwiązań marketingowych.

  • Kreatywność i zmysł estetyczny – swobodne poruszanie się w świecie nowoczesnych koncepcji reklamowych. 

  • Lekkie pióro – umiejętność tworzenia chwytliwych claimów i angażujących treści. 

  • Kompetencje storytellingowe i znajomość technik przygotowywania prezentacji. 

  • Otwartość i relacyjne podejście do współpracy z klientem oraz zespołem projektowym. 

  • Znajomość języka angielskiego – na poziomie umożliwiającym korzystanie z narzędzi, tworzenie ofert i ich prezentację przed klientem. 

  • Gotowość do pracy na linii: koncepcja – kreacja – egzekucja dbając o spójność i skuteczność działań. 

  • Multitasking i dobra organizacja pracy – swobodne zarządzanie kilkoma projektami jednocześnie. 

  • Silne umiejętności interpersonalne – budowanie relacji, prowadzenie negocjacji, argumentowanie rozwiązań oraz skuteczne egzekwowanie zadań. 

  • Mile widziane doświadczenie w koordynowaniu współprac z influencerami – opracowywanie koncepcji, kontakt z twórcami i/lub agencjami partnerskimi oraz nadzór nad realizacją publikacji. 

Aplikuj
Zapoznaj się z klauzulą RODO

Poznaj korzyści

  • Praca hybrydowa lub zdalna w innym mieście

  • Budżet szkoleniowy

  • Co miesiąc dofinansowania w MYBENEFIT

  • Spotkania integracyjne

  • Dodatkowe benefity przy stażu 3+

  • Prywatna opieka medyczna

  • Praca od godz.: 8:00 lub 9:00

  • Urodzinowy dzień wolny od pracy

  • Zwierzak w biurze

  • Ubezpieczenie grupowe na życie i zdrowie

Klienci

Nasze kampanie nie są tylko wirtualnymi słupkami, ale realnymi rezultatami – dostarczają klientów i zwiększają rozpoznawalność marki

Kontakt

ul. Krakowska 29
50-424 Wrocław
Dla dostawców:
wydawcy@mediachoice.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę Media Choice Group sp. z o.o. zgodnie z polityką prywatności

odwiedź nas
W górę