Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, najlepiej w agencji kreatywnej, marketingowej, reklamowej lub domu mediowym.
Podstawowa znajomość mediów i umiejętność doboru efektywnych rozwiązań marketingowych.
Kreatywność i zmysł estetyczny – swobodne poruszanie się w świecie nowoczesnych koncepcji reklamowych.
Lekkie pióro – umiejętność tworzenia chwytliwych claimów i angażujących treści.
Kompetencje storytellingowe i znajomość technik przygotowywania prezentacji.
Otwartość i relacyjne podejście do współpracy z klientem oraz zespołem projektowym.
Znajomość języka angielskiego – na poziomie umożliwiającym korzystanie z narzędzi, tworzenie ofert i ich prezentację przed klientem.
Gotowość do pracy na linii: koncepcja – kreacja – egzekucja dbając o spójność i skuteczność działań.
Multitasking i dobra organizacja pracy – swobodne zarządzanie kilkoma projektami jednocześnie.
Silne umiejętności interpersonalne – budowanie relacji, prowadzenie negocjacji, argumentowanie rozwiązań oraz skuteczne egzekwowanie zadań.
Mile widziane doświadczenie w koordynowaniu współprac z influencerami – opracowywanie koncepcji, kontakt z twórcami i/lub agencjami partnerskimi oraz nadzór nad realizacją publikacji.