Kariera

Strateg

Doświadczenie

  • min. 2 lata w agencji (kreatywnej, marketingowej, reklamowej) lub domu mediowym na podobnym stanowisku (Strateg/Kreatywny)

Typ umowy

  • zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B

Rodzaj pracy

  • hybrydowo (osoby z Wrocławia)
  • zdalnie (osoby spoza Wrocławia)

Kogo szukamy?

Poszukujemy Stratega do naszego zespołu kreatywnego – osoby, która przejmie odpowiedzialność za tworzenie strategii komunikacji marketingowych 360 dla obecnych i potencjalnych klientów. Jesteś osobą kreatywną? Rozumiesz nie tylko brief, ale i zasady funkcjonujące w świecie mediów, a do tego potrafisz stworzyć dobrą koncepcję komunikacji? Poznaj nas bliżej i... aplikuj!

Twoje przyszłe zadania:

  • analiza briefa, w tym: potrzeb marki, celu kampanii, otoczenia konkurencyjnego oraz zrozumienie preferencji i zachowań konsumentów,

  • tworzenie realnych do wdrożenia strategii komunikacji w oparciu o wyniki analiz (dopasowanych do potrzeb, celu i budżetu klienta),

  • koordynowanie i domykanie prezentacji ofertowych we współpracy z zespołami Kreacja, Media Planning oraz New Business, a w przypadku pozytywnej decyzji klienta: egzekucja i współpraca przy realizacji oferty,

  • opracowywanie koncepcji kreatywnych dla aktualnie prowadzonych klientów, ale i na potrzeby ofert przetargowych (w ścisłej współpracy z teamem Kreacja),

  • tworzenie claimów/haseł oraz treści wykorzystywanych na kreacjach, w materiałach video czy komunikacji Klienta,

  • stała współpraca ze wszystkimi zespołami Media Choice (głównie team Kreacja),
    rozbudowywanie bazy podwykonawców i negocjowanie warunków współpracy,

  • współpraca z klientem i podwykonawcami, w tym: udział w spotkaniach, prezentowanie ofert, bieżący kontakt na etapie realizacji oferty,

  • edukacja współpracowników (ale i klientów) z zakresu rozwiązań strategicznych.

Czego oczekujemy?

  • Doświadczenia na podobnym stanowisku (strateg lub kreatywny) – min. 2 lata w agencji kreatywnej/marketingowej/reklamowej lub domu mediowym,

  • podstawowej znajomości mediów i umiejętności doboru efektywnych rozwiązań marketingowych,

  • kreatywności i wysoko rozwiniętego poczucia estetyki,

  • lekkiego pióra: umiejętności tworzenia fajnych, chwytliwych claimów,
    kompetencji storytellingowych, oraz znajomości technik przygotowywania prezentacji,

  • otwartości i relacyjnego podejścia do pracy z Klientem,

  • znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym na: korzystanie z dostępnych narzędzi, przygotowywanie oferty i prezentowania jej przed klientem,

  • prowadzenia efektywnych spotkań strategicznych i otwartości na współpracę na linii: strategia – kreacja – egzekucja,

  • rozwiniętych umiejętności interpersonalnych – budowanie relacji z klientami i podwykonawcami (argumentacje i negocjacje), ale także rozwiązywanie potencjalnych problemów/egzekwowania realizacji zadań.

Aplikuj
Zapoznaj się z klauzulą RODO

Poznaj korzyści

  • Praca hybrydowa lub zdalna w innym mieście

  • Szkolenia i certyfikacje

  • Co miesiąc dofinansowania w MYBENEFIT

  • Spotkania integracyjne

  • Dodatkowe benefity przy stażu 3+

  • Prywatna opieka medyczna

  • Nowoczesne biuro i przyjazna atmosfera

  • Praca od godz.: 8:00 lub 9:00

  • Urodzinowy dzień wolny od pracy

  • Angażujemy się społecznie

  • Zwierzak w biurze

Klienci

Nasze kampanie nie są tylko wirtualnymi słupkami, ale realnymi rezultatami – dostarczają klientów i zwiększają rozpoznawalność marki

Kontakt

ul. Krakowska 29
50-424 Wrocław
Dla dostawców:
wydawcy@mediachoice.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę Media Choice Group sp. z o.o. zgodnie z polityką prywatności

odwiedź nas
W górę