tworzenie i realizacja strategii marketingowych – planowanie działań i ich realizacja,
content marketing i SEO – tworzenie treści na bloga firmowego, materiały eksperckie (e-booki, case studies, prezentacje) oraz zarządzanie działaniami SEO,
social media marketing – zarządzanie firmowymi profilami, głównie na LinkedIn, w Meta i Google Moja Firma,
organizacja webinarów i eventów online – koordynacja i promocja wydarzeń we współpracy z ekspertami,
zarządzanie newsletterami – tworzenie treści i optymalizacja kampanii e-mail marketingowych,
kampanie reklamowe – współpraca z działem performance i kreatywnym w zakresie paid ads (wyszukiwarka Google i social ads),
samodzielne zarządzanie projektami marketingowymi, w tym briefowanie grafików czy innych podwykonawców,
optymalizacja UX i treści strony www – testowanie, wdrażanie ulepszeń i nadzorowanie aspektów technicznych,
nadzorowanie poprawnego wykorzystywania identyfikacji wizualnej w prezentacjach i innych materiałach,
Public Relations – współpraca z mediami branżowymi i budowanie wizerunku marki,
przygotowywanie prezentacji – wsparcie zarządu i zespołu w tworzeniu materiałów na wystąpienia branżowe oraz na potrzeby wewnętrzne,
śledzenie trendów i analiza działań – proponowanie nowych inicjatyw oraz raportowanie wyników,
project management – zarządzanie kalendarzem aktywności marketingowej firmy oraz raportowanie wykonanych zadań,
koordynacja zamówień i wysyłki, w tym prezentów dla klientów, gadżetów firmowych oraz materiałów do druku.