Kariera

Marketing Specialist

Doświadczenie

  • minimum 2 lata (preferowane doświadczenie w marketingu B2B)

Typ umowy

  • Umowa o Pracę
  • Umowa B2B

Rodzaj pracy

  • hybrydowo (biuro we Wrocławiu)

Kogo szukamy?

Szukamy Marketing Specialist, który/a obejmie samodzielną rolę i będzie odpowiedzialny/a za stworzenie oraz realizację strategii marketingowej Media Choice. Jeśli cenisz sobie autonomię w działaniu, specjalizujesz się w content marketingu i chcesz mieć realny wpływ na rozwój marki – ta oferta jest dla Ciebie!

Twoje przyszłe zadania:

  • tworzenie i realizacja strategii marketingowych – planowanie działań i ich realizacja,

  • content marketing i SEO – tworzenie treści na bloga firmowego, materiały eksperckie (e-booki, case studies, prezentacje) oraz zarządzanie działaniami SEO,

  • social media marketing – zarządzanie firmowymi profilami, głównie na LinkedIn, w Meta i Google Moja Firma,

  • organizacja webinarów i eventów online – koordynacja i promocja wydarzeń we współpracy z ekspertami,

  • zarządzanie newsletterami – tworzenie treści i optymalizacja kampanii e-mail marketingowych,

  • kampanie reklamowe – współpraca z działem performance i kreatywnym w zakresie paid ads (wyszukiwarka Google i social ads),

  • samodzielne zarządzanie projektami marketingowymi, w tym briefowanie grafików czy innych podwykonawców,

  • optymalizacja UX i treści strony www – testowanie, wdrażanie ulepszeń i nadzorowanie aspektów technicznych,

  • nadzorowanie poprawnego wykorzystywania identyfikacji wizualnej w prezentacjach i innych materiałach,

  • Public Relations – współpraca z mediami branżowymi i budowanie wizerunku marki,

  • przygotowywanie prezentacji – wsparcie zarządu i zespołu w tworzeniu materiałów na wystąpienia branżowe oraz na potrzeby wewnętrzne,

  • śledzenie trendów i analiza działań – proponowanie nowych inicjatyw oraz raportowanie wyników,

  • project management – zarządzanie kalendarzem aktywności marketingowej firmy oraz raportowanie wykonanych zadań,

  • koordynacja zamówień i wysyłki, w tym prezentów dla klientów, gadżetów firmowych oraz materiałów do druku.

Czego oczekujemy?

  • minimum 2 lata doświadczenia w marketingu (preferowane w sektorze B2B w branży mediowej lub marketingowej),

  • potwierdzonej doświadczeniem umiejętności zarządzania profilem marki na LinkedIn,  

  • skutecznej optymalizacja artykułów pod SEO,

  • podstawowej obsługi narzędzi takich jak PowerPoint, Figma, Canva,

  • doświadczenia w samodzielnej obsłudze platformy do e-mail marketingu oraz realizacji webinarów,

  • umiejętność współpracy i koordynacji działań w projektach wymagających zaangażowania Grafika, SEM & Paid Social Specialist i/lub Analityka,

  • samodzielności, kreatywności i proaktywności,  

  • umiejętności skutecznej organizacji pracy,

  • praktyczna znajomości narzędzi takich jak Microsoft Office, GetResponse, Senuto, Google Analytics 4, Hotjar,

  • dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2

Aplikuj
Zapoznaj się z klauzulą RODO

Poznaj korzyści

  • Budżet szkoleniowy

  • Co miesiąc dofinansowania w MYBENEFIT

  • Spotkania integracyjne

  • Dodatkowe benefity przy stażu 3+

  • Prywatna opieka medyczna

  • Praca od godz.: 8:00 lub 9:00

  • Urodzinowy dzień wolny od pracy

  • Zwierzak w biurze

Klienci

Nasze kampanie nie są tylko wirtualnymi słupkami, ale realnymi rezultatami – dostarczają klientów i zwiększają rozpoznawalność marki

Kontakt

ul. Krakowska 29
50-424 Wrocław
Dla dostawców:
wydawcy@mediachoice.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę Media Choice Group sp. z o.o. zgodnie z polityką prywatności

odwiedź nas
W górę