Jak wykorzystując badania konsumenckie, zwiększyliśmy zainteresowanie lokalnym deweloperem?

Nasze kampanie

Jak wykorzystując badania konsumenckie, zwiększyliśmy zainteresowanie lokalnym deweloperem?

DOMOSONDA była badaniem mającym na celu poznanie oczekiwań klientów względem nowych mieszkań oraz sposobu ich projektowania. Uczestnicy biorący udział w akcji proszeni byli o wypełnienie ankiety, za udział w której mogli otrzymać nagrody w postaci rabatów na zakup mieszkania czy bonów na wyposażenie swojego M. Jest to przykład nowego podejścia do prowadzenia kampanii wizerunkowej – szczególnie w takiej nietypowej branży, jak rynek deweloperski. Domosonda miała zachęcić odbiorców do dialogu, dzięki któremu deweloper może lepiej poznać oczekiwania swoich potencjalnych klientów. 

Kanały promocji

  • social media
  • SEM
  • mailing

Efekty działań

  • Wygenerowanie większej liczby zawartych umów
  • Wzrost liczby zapytań
  • Realizacja celu w postaci wypełnionych ankiet
  • Wzrost liczby zarejestrowanych kontaktów

Kim jest nasz klient?

APRO INVESTEMNT to spółka deweloperska, która już od samego początku działalności zajmuje się przede wszystkim realizacją obiektów mieszkalnych. W swoich działaniach skupia się przede wszystkim na tym, aby projekty były zgodne z oczekiwaniami i wizją klientów, bo w gruncie rzeczy, to ich komfort mieszkania oraz satysfakcja są najważniejsze. 

Wyzwania projektowe

  • Mocno nasycony rynek deweloperski.

  • Wzrost stóp procentowych, co przekłada się na mniejsze zainteresowanie zakupem mieszkania

Przykłady realizacji

NASZA STRATEGIA ZACHĘCAJĄCA DO UDZIAŁU W AKCJI

  • Zaangażowanie odbiorców w wypełnienie ankiety, co miało pozwolić deweloperowi poznać potrzeby konsumentów.
  • Prowadzenie komunikacji trzymającej klienta w centrum, co wyróżniało się na tle innych kampanii realizowanych w tym czasie przez deweloperów. 
  • Intensywne działania w social mediach, czyli Facebooku i Instagramie tak, aby wchodzić w interakcje z odbiorcami w naszych komunikatach. 
  • Przeznaczenie znacznej części budżetu na e-mail markeitng, który w odpowiedni sposób sprofilowany, pozwalał nam zapoznać użytkowników z naszą akcją i zachęcić ich do udziału w ankiecie.
  • Wykorzystanie działań budujących świadomość marki, czyli emisję na portalach deweloperskich do użytkowników, którzy są na etapie zakupowym oraz na serwisach lokalnych, aby dotrzeć do regionalnych odbiorców. 

Kampania została przeprowadzana we współpracy z agencją Brand So On, odpowiedzialną za koncept kreatywny.
 

Poznaj efekty naszych działań

  • 30%
    wzrost sprzedaży mieszkań przez dewelopera
  • 106%
    wygenerowanych ankiet względem celu  
  • 25%
    wzrost zarejestrowanych kontaktów w styczniu 2022 w porównaniu do grudnia 2021

Kariera

Klienci

Kontakt

ul. Krakowska 29
50-424 Wrocław
Dla dostawców:
wydawcy@mediachoice.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę Media Choice Group sp. z o.o. zgodnie z polityką prywatności

odwiedź nas
W górę