Kampania na 30 lecie marki Komandor

Nasze kampanie

Kampania na 30 lecie marki Komandor

Kampania dla marki Komandor obejmowała działania promocyjne o charakterze wizerunkowym. Jej celem było zwiększenie rozpoznawalności marki, bazując na komunikacji dotyczącej 30-lecia działalności na rynku wnętrzarskim.  Naszym założeniem było również pobudzenie sprzedaży, zbieranie wartościowego trafficu na stronie docelowej oraz realizacja celów w postaci zapytań sprzedażowych na stronie docelowej. 

Kanały promocji

  • social media
  • SEM
  • mailing
  • YouTube
  • player
  • programmatic

Efekty działań

  • Wzrost sprzedaży
  • Zwiększenie rozpoznawalności marki
  • Wzrost zaangażowania użytkowników
  • Pozyskanie lepszej jakości ruchu
  • Wzrost liczby nowych użytkowników na stronie
  • Wzrost zainteresowania w grupie docelowej

Kim jest nasz klient?

Komandor to marka, która nadaje charakteru wielu polskim wnętrzom już od ponad 30 lat. Gdy mowa o szafach przesuwnych od Komandora jako pierwsze na myśl przychodzą nam: wysoka jakość oraz nowoczesny design. Nie ma się, co dziwić – w końcu mix doświadczenia, solidnych materiałów oraz projektów zgodnych z najnowszymi trendami, nie może się nie udać. Komandor jest obecny w aż 42 krajach na całym świecie, dostarczając swoim klientom personalizowane rozwiązania, które pozwalają stworzyć praktycznie każdy rodzaj mebli na wymiar.  

Wyzwania projektowe

  • Promocja marki w grupie docelowej.

  • Zwiększenie obecności marki w sieci.

  • Pobudzenie sprzedaży.

  • Dotarcie do osób będących na etapie zakupowym i skłonienie ich do wyboru produktów marki Komandor.

Nasze realizacje

Nasza strategia – przykłady:

  • Prowadzenie działań SEM, których zadaniem było podtrzymywanie obecności marki w sieci - kampania realizowana była z wykorzystaniem fraz dot. produktów (Szafy, Zabudowy, Garderoby), zawierających w sobie odwołanie do marek konkurencyjnych oraz brandowych.
  • Wykorzystanie formatów display, mających na celu budowanie wizerunku marki Komandor w sieci - profile Budowa i Remont oraz Homebook.
  • Wykorzystanie formatów video, które były wsparciem w kampanii wizerunkowej - emisja spotu w obrębie sieci TVN + Onet przy materiałach o tematyce biznesowej, Pre-roll WP, emisja w obrębie FB/Instagram.
  • Realizacja wysyłek mailingowych w celu zwiększenia liczby zapytań.

Poznaj efekty naszych działań

  • 54%

    nowych użytkowników
  • 47%

    wzrost wizyt na stronie
  • 13%

    spadek współczynnika odrzuceń

Klienci

Kontakt

ul. Krakowska 29
50-424 Wrocław

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę Media Choice sp. z o.o.sp.k zgodnie z polityką prywatności

odwiedź nas

W górę

Media Choice sp. z o.o. sp. k. jako administrator danych osobowych przetwarza Twoje dane osobowe, stosując pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Może również razem z partnerami, po wyrażeniu przez Ciebie zgody, wykorzystywać pliki cookie w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zarządzać swoimi preferencjami, klikając „Zaakceptuj” lub „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia. Więcej informacji o korzystaniu z plików cookie oraz o przetwarzaniu Twoich danych osobowych, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz w naszej Polityce prywatności.