Naszym głównym wyzwaniem w projektach prowadzonych dla PROFBUD było dotarcie z komunikacją do konkretnie sprofilowanych – w zależności od inwestycji – grup odbiorców realnie zainteresowanych zakupem nieruchomości.
Aby skutecznie odpowiedzieć na to wyzwanie, wdrożyliśmy strategię opartą na elastycznym zarządzaniu budżetami i ciągłej analizie danych. Kampanie prowadzone były w wielu kanałach – od Meta Ads i Google Ads przez mailingi do precyzyjnie dobranych grup odbiorców i wykorzystanie alternatywnych źródeł takich jak Bing Search, LinkedIn Ads czy rich media (expandery, interaktywne bannery).
Strategia mediowa: dopasowanie komunikatu do grupy docelowej to podstawa
Doświadczenie w branży deweloperskiej budujemy już 12 lat – wiemy, że pozyskanie leadów to tylko część wyzwania, kluczowe jest by były to leady jakościowe.
Z marką PROFBUD współpracujemy cyklicznie, poniższe case study dotyczy działań, jakie prowadziliśmy dla czterech różnych projektów, z których każdy ma unikalny charakter, a to – wymagało odpowiedniego zróżnicowania działań.
W przypadku każdej inwestycji dostosowaliśmy przekaz i formaty do grupy docelowej – inne komunikaty stosowaliśmy w odniesieniu do inwestycji rodzinnych (Złota Oksza, Miasto Polskich Mistrzów Olimpijskich), inne dla projektów premium (Gaia Park), jeszcze inne kierowaliśmy do inwestorów i osób szukających mieszkania pod wynajem (Primo).
Zastosowaliśmy także rozszerzone ścieżki konwersji: analizowaliśmy nie tylko formularze kontaktowe, ale także mikro-konwersje takie jak kliknięcia w numer telefonu, długość sesji czy scrollowanie strony. Dzięki temu mogliśmy optymalizować działania nie tylko pod kątem ilości, ale przede wszystkim jakości leadów.
Przy kampanii Miasta Polskich Mistrzów Olimpijskich wykorzystaliśmy również nietypowe rozwiązania jak artykuł natywny, rich media, czy linki reklamowe w postaci nagłówków artykułów w serwisach horyzontalnych, aby nie tylko pozyskać leady, ale też wesprzeć budowanie świadomości inwestycji, co długofalowo procentuje zwiększeniem popularności konkretnej nieruchomości i ruchu z kanału direct.
W Media Choice kampanie dla branży deweloperskiej prowadzimy kompleksowo. Odpowiadamy nie tylko za strategię mediową, kampanie online i offline, czy analitykę, ale także przygotowujemy kreacje. Dla marki PROFBUD opracowaliśmy zarówno key visuale (dla inwestycji Gaia Park, Primo, Złota Oksza), jak i konkretne formaty mediowe dla wszystkich czterech inwestycji. Zadbaliśmy o spójność kreacji w kontekście całej marki, a jednocześnie wyraźnie zaakcentowaliśmy unikalny charakter poszczególnych projektów.
Dzięki testom i analizie danych z zaprojektowanych kreacji wybraliśmy te, które działają z największą skutecznością.