Zróżnicowane inwestycje, różne grupy docelowe i nasycony rynek: jak pozyskaliśmy jakościowe leady dla marki PROFBUD?

Nasze kampanie

Zróżnicowane inwestycje, różne grupy docelowe i nasycony rynek: jak pozyskaliśmy jakościowe leady dla marki PROFBUD?

Naszym głównym wyzwaniem w projektach prowadzonych dla PROFBUD było dotarcie z komunikacją do konkretnie sprofilowanych – w zależności od inwestycji – grup odbiorców realnie zainteresowanych zakupem nieruchomości.

Aby skutecznie odpowiedzieć na to wyzwanie, wdrożyliśmy strategię opartą na elastycznym zarządzaniu budżetami i ciągłej analizie danych. Kampanie prowadzone były w wielu kanałach – od Meta Ads i Google Ads przez mailingi do precyzyjnie dobranych grup odbiorców i wykorzystanie alternatywnych źródeł takich jak Bing Search, LinkedIn Ads czy rich media (expandery, interaktywne bannery). 

 

Strategia mediowa: dopasowanie komunikatu do grupy docelowej to podstawa

 

Doświadczenie w branży deweloperskiej budujemy już 12 lat – wiemy, że pozyskanie leadów to tylko część wyzwania, kluczowe jest by były to leady jakościowe. 

Z marką PROFBUD współpracujemy cyklicznie, poniższe case study dotyczy działań, jakie prowadziliśmy dla czterech różnych projektów, z których każdy ma unikalny charakter, a to – wymagało odpowiedniego zróżnicowania działań.

W przypadku każdej inwestycji dostosowaliśmy przekaz i formaty do grupy docelowej – inne komunikaty stosowaliśmy w odniesieniu do inwestycji rodzinnych (Złota Oksza, Miasto Polskich Mistrzów Olimpijskich), inne dla projektów premium (Gaia Park), jeszcze inne kierowaliśmy do inwestorów i osób szukających mieszkania pod wynajem (Primo). 

 

Zastosowaliśmy także rozszerzone ścieżki konwersji: analizowaliśmy nie tylko formularze kontaktowe, ale także mikro-konwersje takie jak kliknięcia w numer telefonu, długość sesji czy scrollowanie strony. Dzięki temu mogliśmy optymalizować działania nie tylko pod kątem ilości, ale przede wszystkim jakości leadów

Przy kampanii Miasta Polskich Mistrzów Olimpijskich wykorzystaliśmy również nietypowe rozwiązania jak artykuł natywny, rich media, czy linki reklamowe w postaci nagłówków artykułów w serwisach horyzontalnych, aby nie tylko pozyskać leady, ale też wesprzeć budowanie świadomości inwestycji, co długofalowo procentuje zwiększeniem popularności konkretnej nieruchomości i ruchu z kanału direct.

W Media Choice kampanie dla branży deweloperskiej prowadzimy kompleksowo. Odpowiadamy nie tylko za strategię mediową, kampanie online i offline, czy analitykę, ale także przygotowujemy kreacje. Dla marki PROFBUD opracowaliśmy zarówno key visuale (dla inwestycji Gaia Park, Primo, Złota Oksza), jak i konkretne formaty mediowe dla wszystkich czterech inwestycji. Zadbaliśmy o spójność kreacji w kontekście całej marki, a jednocześnie wyraźnie zaakcentowaliśmy unikalny charakter poszczególnych projektów.

Dzięki testom i analizie danych z zaprojektowanych kreacji wybraliśmy te, które działają z największą skutecznością.

 

Kanały promocji

  • Meta Ads
  • Google Ads
  • SEM
  • mailing
  • portale deweloperskie i lokalne
  • dedykowane kampanie na urządzenia mobilne
  • rich media

Efekty działań

  • Wzrost liczby jakościowych leadów
  • Spójność kreacji we wszystkich mediach
  • Większe zaangażowanie użytkowników

Kim jest nasz klient?

PROFBUD – polski deweloper, na rynku od 2010 roku. Realizuje inwestycje o zróżnicowanym profilu w Warszawie i w Łodzi. Jedną z flagowych inwestycji marki jest Miasto Polskich Mistrzów Olimpijskich, którego partnerem biznesowym jest Robert Lewandowski. 

Wyzwania projektowe

  • Pozyskanie jakościowych leadów dla czterech inwestycji

  • Dotarcie z komunikacją do precyzyjnie zdefiniowanych, w zależności od inwestycji, grup docelowych

  • Stworzenie kreacji (key visuale + konkretne formaty mediowe) w taki sposób, by podkreślić charakter poszczególnych projektów, a jednocześnie zadbac o spójność marki

Przykłady realizacji

Kompleksowe działania dla branży deweloperskiej: spójność, elastyczność, skuteczność

Wiemy, że kampania jest tak dobra jak jej wyniki. W kampaniach dla marki PROFBUD zmaksymalizowaliśmy wyniki dzięki otwartości klienta na kompleksowe działania i partnerskiej współpracy.

Dziś nie pracujemy już w świecie przewidywalnego, liniowego lejka marketingowego. Działamy w sytuacji, w której lejek marketingowy wyraźnie się zdynamizował, klient porusza się po nim zygzakiem, „wypada” z toru w dowolnym momencie, a różnego rodzaju zdarzenia krytyczne często zmieniają trasę jego podróży.

W tym kontekście szczególnie istotne jest zadbanie o spójność przekazu, którą pracując dla marki PROFBUD osiągamy dzięki kompleksowemu zaopiekowaniu kampanii: od sugestii zmian poprawiających konwersję z landing pages dla wybranych inwestycji, przez kreacje pod konkretne formaty mediowe, dobór i zakup mediów adekwatnych dla poszczególnych grup docelowych, do bieżącego wdrażania wniosków analitycznych.

Wprowadzanie optymalizacji, które zwiększają zyski z kampanii wspierała również partnerska relacja z klientem – szczegółowy feedback w trakcie trwania całej współpracy pomagał nam dostarczać leady, które realnie przekładały się na sprzedaż.

W Media Choice wygenerowaliśmy już ponad 500 000 jakościowych leadów dla branży deweloperskiej i wiemy, jak generować kolejne.

Porozmawiajmy o Twojej kampanii!

Poznaj efekty naszych działań

  • 119
    leadów w 23 dni dla inwestycji Miasto Polskich Mistrzów Olimpijskich (6-29.11.2025)
  • 293 910
    kluczowych zdarzeń na stronie dla inwestycji Primo (m.in. pozyskanie leada, kliknięcie maila czy buttonu z odkryciem nr telefonu) w okresie 01.07.2024 do 27.05.2025 r.
  • 1,62%
    średni CR z kluczowych zdarzeń dla inwestycji Złota Oksza w całym okresie trwania kampanii (13.02.-30.04.2025 r.)

Klienci

Kontakt

ul. Krakowska 29
50-424 Wrocław
Dla dostawców:
wydawcy@mediachoice.pl

(Opcjonalne) Zapisuję się do newslettera Media Choice Group sp. z o.o. i akceptuję jego Regulamin.

Pełną informację o tym, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe w związku z przesłanym do nas zapytaniem lub subskrypcją newslettera znajdziesz w Polityce Prywatności.

Zapisanie się do Newslettera jest dobrowolne. Możesz wycofać swoją zgodę w dowolnym momencie.

(Opcjonalne) Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Media Choice Group sp. z o.o. moich danych osobowych związanych z subskrypcją newslettera (adres e-mail, historia otwieralności wiadomości, inne dane analityczne) również do celów kampanii reklamowych prowadzonych w sieci Internet za pośrednictwem innych kanałów, w tym w sieciach reklamowych Meta i Google.

odwiedź nas
W górę