Jak kampania Sour Madness Tropical podbiła TikToka?

Nasze kampanie

Jak kampania Sour Madness Tropical podbiła TikToka?

Cztery kontynenty, cztery smaki – tego pragniesz, ale się boisz! Kampania Sour Madness Tropical, czyli nowych kwaśnych cukierków Agro Sweets sp. z o.o., zyskała dużą popularność na TikToku. Efekty? Ponad 6 milionów wyświetleń, niemal 12 tysięcy polubień, 512 komentarzy i 2 tysiące nowych obserwujących
 
Działania reklamowe prowadziliśmy dokładnie tam, gdzie przybywa grupa docelowa Sour Madness, czyli Generacja Z i Alfa. Oprócz TikToka działaliśmy również na YouTubie i Instagramie (Reels). W kampanii postawiliśmy wyłącznie na reklamy wideo, rezygnując z tradycyjnych banerów. 
 
Celem kampanii było zwiększenie popularności nowych produktów w grupie docelowej. Zależało nam nie tylko maksymalizacji zasięgu, ale też jak największej ilości interakcji ze strony społeczności. Dzięki temu algorytmy TikToka dostają jasny sygnał, że reklamę warto pokazywać jeszcze większej ilości odbiorców.   
 
Wykorzystaliśmy precyzyjne targetowanie, aby przekaz reklamowy dotarł tam, gdzie przyniesie najlepsze owoce. Dosłownie i w przenośni, bowiem spoty cukierków Cherimoya Zing (+1 milion wyświetleń) i Crazy Mango (+ 930 tysięcy wyświetleń) cieszyły się ogromną popularnością.  
 
Przedstawione wyniki obejmują okres 1 miesiąca – wrzesień 2024.

Za fantastyczny koncept i angażujące kreacje odpowiedzialna jest agencja GetHero.  

Obszar działania

Kanały promocji

  • TikTok
  • YouTube
  • Instagram

Efekty działań

  • Wzrost rozpoznawalności marki w grupie odbiorców
  • Wzrost liczby obserwujących
  • Wzrost interakcji ze strony społeczności
  • Pozytywny odbiór kampanii

Kim jest nasz klient?

ZPH Argo Sp. z o.o. to polska firma z ponad 30-letnim doświadczeniem w produkcji słodyczy. Jest właścicielem popularnych marek, takich jak Sour Madness, Gum Pop, Skillz oraz Lolli.

Doskonały smak cukierków i lizaków Argo docenili konsumenci w blisko 60 krajach, a produkty tej firmy są dostępne w większości państw europejskich oraz poza kontynentem – między innymi w USA, Kanadzie, Norwegii, Szwecji, Maroku i Arabii Saudyjskiej.

Argo oferuje wyroby o prostym składzie i wysokiej jakości, które odpowiadają na potrzeby współczesnych konsumentów, dodając energii do działania. Firma należy również do czołowych producentów w sektorze private label, zaopatrując w słodycze globalne marki oraz międzynarodowe sieci handlowe w Europie.

Wyzwania projektowe

  • Promowanie nowych produktów, czyli cukierków Sour Madness Tropical w czterech egzotycznych smakach.

  • Wybór kanałów komunikacji, w których młodzi odbiorcy spędzają najwięcej czasu.  

  • Znalezienie idealnego balansu między szerokim zasięgiem a budowaniem zaangażowania. 

  • Wybór efektywnego formatu reklamowego, czyli krótkich i angażujących wideo.

  • Optymalizacja krótkiej i intensywnej kampanii, aby osiągnąć jak najlepsze wyniki w niedługim czasie.  

  • Wykorzystanie sprzyjającego okresu, czyli początku nowego roku szkolnego

Przykłady realizacji

Nasza strategia:

Proaktywnie zarekomendowaliśmy Klientowi, aby w kampanii nie skupiać się wyłącznie na wyświetleniach – równie ważne było zaangażowanie odbiorców.  

  • Zaproponowaliśmy położenie większego nacisku na TikToka, co okazało się świetnym wyborem. Odpowiednie targetowanie i ogromna ilość pozytywnych interakcji ze strony społeczności była jasnym sygnałem dla algorytmu, by rekomendować reklamy kolejnym odbiorcom.  
  • Na YouTubie maksymalizowaliśmy wyświetlenia (+ 2 miliony) i lokowaliśmy reklamy przed treściami popularnych twórców.  
  • Na Instagramie promowaliśmy reelsy, jednak to TikTok przyniósł najwięcej wyświetleń (Instagram – 2,5 miliona, a TikTok – 6 milionów). Zaproponowaliśmy inną alokację środków, aby zmaksymalizować pozytywne efekty i uniknąć nieoptymalnego wykorzystania budżetu reklamowego.  
  • Zrezygnowaliśmy natomiast z Facebooka oraz reklam banerowych.  

Poznaj efekty naszych działań

  • 10 733 080
    Ogólny zasięg kampanii
  • 2 000
    nowi obserwujący na TikToku
  • 11 911
    polubień na TikToku

Klienci

Kontakt

ul. Krakowska 29
50-424 Wrocław
Dla dostawców:
wydawcy@mediachoice.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę Media Choice Group sp. z o.o. zgodnie z polityką prywatności

odwiedź nas
W górę