Cztery kontynenty, cztery smaki – tego pragniesz, ale się boisz! Kampania Sour Madness Tropical, czyli nowych kwaśnych cukierków Agro Sweets sp. z o.o., zyskała dużą popularność na TikToku. Efekty? Ponad 6 milionów wyświetleń, niemal 12 tysięcy polubień, 512 komentarzy i 2 tysiące nowych obserwujących.
Działania reklamowe prowadziliśmy dokładnie tam, gdzie przybywa grupa docelowa Sour Madness, czyli Generacja Z i Alfa. Oprócz TikToka działaliśmy również na YouTubie i Instagramie (Reels). W kampanii postawiliśmy wyłącznie na reklamy wideo, rezygnując z tradycyjnych banerów.
Celem kampanii było zwiększenie popularności nowych produktów w grupie docelowej. Zależało nam nie tylko maksymalizacji zasięgu, ale też jak największej ilości interakcji ze strony społeczności. Dzięki temu algorytmy TikToka dostają jasny sygnał, że reklamę warto pokazywać jeszcze większej ilości odbiorców.
Wykorzystaliśmy precyzyjne targetowanie, aby przekaz reklamowy dotarł tam, gdzie przyniesie najlepsze owoce. Dosłownie i w przenośni, bowiem spoty cukierków Cherimoya Zing (+1 milion wyświetleń) i Crazy Mango (+ 930 tysięcy wyświetleń) cieszyły się ogromną popularnością.
Przedstawione wyniki obejmują okres 1 miesiąca – wrzesień 2024.
Za fantastyczny koncept i angażujące kreacje odpowiedzialna jest agencja GetHero.