Głównym celem kampanii dla usługi Fakturatka.pl, przeprowadzonej w kwietniu 2024, było dotarcie do grupy docelowej, maksymalizując efektywny zasięg kampanii, co z kolei miało przełożyć się na zwiększenie rozpoznawalności i zbudowanie świadomości odbiorców o oferowanej przez Klienta usłudze.
Grupa docelowa (JDG, MŚP), która może być zainteresowana promowanymi usługami, wymaga dedykowanego podejścia. Musieliśmy przeprowadzić liczne badania. Z jednej strony zweryfikowaliśmy, w jakich kanałach spotkamy nadreprezentację tej grupy, a z drugiej strony – jakich możliwości technologicznych użyć, by w odpowiedni sposób wyłuskać TG z całościowej puli użytkowników i końcowo zmaksymalizować efektywny zasięg kampanii. Postawiliśmy na integrację różnych form reklamowych i mix mediów.
Poza działaniami online zastosowaliśmy również kanał telewizyjny (spoty 15 oraz 30 sekund, a także plansze sponsorskie 8 sekund). W przypadku wspomnianej TV, poszliśmy jednak o krok dalej, włączając do kampanii stosunkowo nowe rozwiązanie – telewizję adresowalną, gdzie wykorzystaliśmy spot 15 sekund. To pozwoliło nam na precyzyjne dotarcie do wybranych segmentów użytkowników. Dzięki tej technologii mogliśmy skutecznie trafiać z reklamą do grupy docelowej, co zwiększyło efektywność kampanii.
Zaproponowane przez nas działania we wspomnianym segmencie online, obejmowały takie formaty jak m.in. reklamy display, czy kampanie reklamowe w wyszukiwarce (zarówno Google, jak i Bing). Dywersyfikacja formatów mediowych pozwoliła dotrzeć do odpowiednich odbiorców oraz zwiększyć ruch na stronie docelowej. W efekcie osiągnęliśmy wzrost zainteresowania ofertą naszego klienta.