Głównym założeniem kampanii było zbudowanie w kanałach online świadomości marki Bobini oraz promocja produktów po rebrandingu, tak aby stały się one pierwszym wyborem oraz były łatwo rozpoznawalne w trakcie robienia zakupów przez potencjalnych konsumentów.
Dobór mediów oparliśmy przede wszystkim na możliwości szerokiego, ale precyzyjnego dotarcia do grupy docelowej, zdefiniowanej jako rodzice dzieci 0+, szczególnie dbający o dobro swoich dzieci oraz poszukujący produktów ze składnikami pochodzenia naturalnego. Poza standardowymi kampaniami displayowymi skupiliśmy się także na działaniach, które pozwoliłyby na dłuższy kontakt z marką i wejście z nią w interakcję już na poziomie reklamy, dlatego wykorzystaliśmy też mocniej angażujące formaty tj. video, rich media, interaktywne nakładki na zdjęciach redakcyjnych w artykułach czy reklamy z quizem pojawiające się w trakcie artykułów.
Działania te dodatkowo uzupełniliśmy o współpracę z najpopularniejszymi serwisami parentingowymi, w ramach których przeprowadziliśmy m.in. konkurs z nagrodami czy testy produktów.