Tołpa „Kupuj mniej”

Opowieść o marce, która promując minimalizm w codziennym życiu stała się wzorem do naśladowania dla konkurencji. Dzięki innowacyjnemu podejściu tołpa została nagrodzona Kreaturą w kategorii „kampania”.

Kim jest nasz klient?

Torf Corporation Fabryka Leków Sp. z o.o. to jedna z najstarszych polskich marek dermokosmetycznych powstałych dzięki wieloletnim badaniom i doświadczeniom Profesora Tołpy. Przez wiele lat działalności firma zdobyła uznanie i lojalność polskich klientów, dzięki wysokiej jakości produktom bazującym na unikalnym ekstrakcie torfowym.

Wyzwanie

Celem kampanii było zaszczepienie idei świadomej i trafnej decyzji zakupowej kosmetyków dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów marki. Kampania pod kontrowersyjnym hasłem „kupuj mniej” zachęcała do przemyślanych decyzji zakupowych. Naszym zadaniem było dotrzeć z tym komunikatem do precyzyjnie wybranej grupy docelowej, której styl życia wpisywał się w manifest naszego Klienta. Poza efektem wizerunkowym mierzyliśmy również wpływ kampanii na wyniki sprzedażowe w e-sklepie.

Realizacja

Realizacja postawionych przed nami celów wymagała dokładnej analizy grupy docelowej, a następnie sprowadzenia na stronę wartościowego ruchu. Było to możliwe dzięki wyselekcjonowaniu witryn z wysokim indeksem dopasowania - Affiniti Index oraz precyzyjnym mechanizmom targetowania. Na potrzeby kampanii stworzyliśmy również dedykowane pakiety tematyczne, gdzie emitowaliśmy kreacje na dużych, widocznych, nieintruzywnych formatach.

Dla uzyskania precyzyjnych wyników, zastosowaliśmy podwójny monitoring kampanii. Podłączony został zarówno zewnętrzny, niezależny adserwer jak i skonfigurowany przez nas Google Analytics.

Dzięki temu byliśmy w stanie szybko reagować na chwilowe wahania kampanii oraz przeprowadzać jej sprawną optymalizacją. Zależało nam bowiem tylko na wartościowym ruchu na stronie.

Mimo, że podstawowym celem kampanii było szerzenie manifestu marki tołpa, dodatkowo mierzyliśmy również wpływ naszych działań na sprzedaż produktów w e- sklepie. Z dużym zadowoleniem obserwowaliśmy jak rośnie zainteresowanie zamówieniem próbek oraz samym zakupem kosmetyków.

Rezultatem naszych działań było więc nie tylko zbudowanie pozytywnego i rozpoznawalnego wizerunku klienta, ale także zwiększenie ruchu w sklepie on-line.

Sukces ten otworzył przed nami drzwi i dał możliwości poprowadzenia kolejnego etapu kampanii dla marki tołpa. W następnych miesiącach naszych działań, skupialiśmy się już nie tylko na szerzeniu świadomości marki, ale również na zwiększeniu sprzedaży, zarówno w sieci sklepów stacjonarnych jak i na stronie www.

Rezultaty kampanii

1,31 zł

1,31 zł

Średni koszt dotarcia do 1 000 użytkowników

2 800

2 800

Liczba transakcji w e-sklepie

4 300 000

4 300 000

Liczba unikalnych użytkowników do których dotarła reklama

Skontaktuj się z nami

Pokaż pełną treść zgody...
Pokaż pełną treść zgody...
Pokaż pełną treść zgody...
Pokaż pełną treść zgody...

Media Choice

ul. Hubska 52/11B
50-502 Wrocław

BIURO

728 450 666

NEW BUSINESS

787 676 323

office@mediachoice.pl

NIP: 8992747679
REGON: 022273399

Ta strona używa plików cookies. Korzystając z naszej witryny wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Rozumiem, zamknij