Ta strona używa plików cookies w celach analitycznych i marketingowych. Więcej informacji tutaj. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Wiosenna kampania promocyjna
Zobacz jak dzięki zastosowaniu nowych narzędzi marketingu on-line promujemy sprzęt ogrodowy jednego z wiodących producentów.
Kim jest nasz klient?
Global
Garden Products to jeden ze światowych liderów w
produkcji sprzętu ogrodowego, posiadający w swym portfolio takie marki jak
Castelgarden, Alpina, Mountfield, Atco oraz Stiga. Szczególne miejsce w strategii rozwoju GGP w Polsce zajmuje
właśnie ta ostatnia, nabyta w 2000 roku.
Wyzwanie
Oferta marki Stiga obejmuje w zasadzie każdy aspekt pielęgnacji ogrodu – od kosiarek, przez nożyce do żywopłotów i trawy, wertykulatory, po pilarki łańcuchowe, rębarki do gałęzi oraz wiele innych przydatnych rozwiązań dla ogrodników. Tradycyjne przywiązanie marki do innowacji technicznych i nowoczesnego designu powoduje, że z każdym sezonem przybywają kolejne produkty oparte na coraz bardziej zaawansowanych technologiach. Kluczowe dla producenta stało się więc rozszerzenie grona klientów i ich edukacja w zakresie rozwijającego się portfolio produktów. U podstaw tej strategii leżało założenie, że pozyskanie na stronę internetową ruchu użytkowników z grupy docelowej (właścicieli ogrodów), ich uświadamianie i edukacja przełoży się na wzrost sprzedaży w kanale tradycyjnym (sklepy dilerskie) oraz pobudzi sprzedaż on-line prowadzoną m.in. przez własny sklep internetowy.
Realizacja
Dla powodzenia kampanii niezbędne było sprowadzenie na witrynę internetową Klienta dużej ilości wysokiej jakości ruchu charakteryzującego się niskim współczynnikiem odrzucenia oraz wysokim średnim czasem spędzonym na stronie. Do realizacji tego zadania wykorzystaliśmy najbardziej efektywne kanały komunikacji, pozwalające nam na dotarcie do wyznaczonej grupy docelowej – właścicieli ogrodów.
W kampanii użyte zostały kanały sprzedażowe, typowe dla e-commerce, m.in: linki sponsorowane, RLSA (remarketing w wyszukiwarce google), kampania produktowa, retargeting dynamiczny, mailingi rozliczane w modelu efektywnościowym, oraz działania banerowe na porównywarkach cen – sekcje „Dom i ogród”.
Sukces kampanii zaowocował kontynuacją i rozszerzeniem zakresu współpracy z Klientem również o działania stricte wizerunkowe, oparte głównie na rich media i reklamie wideo.
Rezultaty kampanii

+ 40%
Wzrost ruchu na stronie

862 502
Ilość pozycji o które wzrósł Global Site Rank

- 7%
Spadek współczynnika odrzuceń
Skontaktuj się z nami
Media Choice sp. z o.o. sp. k.
ul. Krakowska 29
50-424 Wrocław
BIURO:
NEW BUSINESS:
office@mediachoice.pl
NIP: 8992747679
REGON: 022273399