Ta strona używa plików cookies w celach analitycznych i marketingowych. Więcej informacji tutaj. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Promocja inwestycji Thespian
Historia o tym jak pomogliśmy deweloperowi w sprzedaży luksusowych apartamentów na które stać nielicznych.
Kim jest nasz klient?
ING Real Estate Development jest jedną z wiodących firm deweloperskich zarządzającą szeregiem inwestycji w nieruchomości na całym świecie. Apartamentowiec Thespian - pierwszy wrocławski projekt ING Real Estate Development – to 32 wysokiej klasy apartamenty o powierzchni od 70 do 230 m.
Wyzwanie
Oddana do użytku w 2011 roku inwestycja trafiła w sam szczyt kryzysu panującego na rynku nieruchomości. Duży wpływ na trudności w sprzedaży apartamentów miał również fakt, że Thespian to luksusowa inwestycja na którą stać nielicznych. Po 2 latach i wielu próbach podniesienia słupków sprzedaży, inwestor zdecydował się na przeprowadzenie dużej kampanii reklamowej w internecie.
Realizacja
Podstawą sukcesu przeprowadzonej kampanii było znalezienie
kanałów komunikacji skierowanych do osób o wysokich zarobkach, dających
możliwość geotargetowania oraz zakupu mediów w modelach efektywnościowych CPC i
CPL.
Oprócz standardowych działań w środowisku google, wykorzystana została emisja reklam na portalach nieruchomościowych w kontekście ofert z mieszkaniami i domami o wartości ponad 800 000 zł, witryny o charakterze biznesowym jak i o tematyce dóbr luksusowych. Szczególnie wysokie wskaźniki konwersji odnotowały mailingi kierowane do starannie wyselekcjonowanej grupy użytkowników.
Emisja reklamy odbywała się także w prestiżowych magazynach dystrybuowanych m.in. na pokładach samolotów typu Dreamliner, w 5 gwiazdkowych hotelach w całej Polsce, jak i dedykowanych zamkniętym grupom zamożnych klientów wybranych banków. Wykorzystaliśmy także możliwości emisji poza granicami naszego kraju kierując przekaz reklamowy na topowe europejskie serwisy inwestycyjne.
Do oceny efektywności działań wykorzystaliśmy AdSerwer Way2Traffic, Google Analytics oraz narzędzia pozwalające na pomiar liczby wykonanych telefonów na numer znajdujący się na stronie docelowej kampanii w podziale na poszczególne kanały komunikacji.
Rezultaty kampanii

428
Liczba pozyskanych formularzy kontaktowych

13 953 000 zł
Łączna wartość sprzedanych mieszkań

-8%
Spadek współczynnika odrzuceń
Skontaktuj się z nami
Media Choice sp. z o.o. sp. k.
ul. Krakowska 29
50-424 Wrocław
BIURO:
NEW BUSINESS:
office@mediachoice.pl
NIP: 8992747679
REGON: 022273399