Komunikacja online dla dewelopera – jak się reklamować w trudnych czasach?

Czego się dowiesz?

  • Jak skutecznie zaplanować kampanię digital w trakcie pandemii?
  • Na które kanały komunikacji postawić?
  • Jak zapewnić skuteczność działań online?

Działalność w sektorze nieruchomości to prawdziwe wyzwanie szczególnie w ostatnich miesiącach, kiedy pandemia wymusiła wprowadzenie zmian w strategii sprzedaży wielu firm. Początkowa konsternacja przerodziła się głównie w okres wzmożonej pracy i testowania nowych rozwiązań. Kilka miesięcy lockdownu udowodniło, że trzeba postawić na komunikację online i wykorzystać wszelkie jej możliwości. Jak zatem skutecznie zaplanować kampanię digital?

Remedium na decyzje odłożone w czasie

Inwestycja w nieruchomości najczęściej wiąże się z długim procesem decyzyjnym – zakup wymaga skrupulatnych analiz po stronie klientów. Może być także dodatkowo obarczona ryzykiem przesunięcia odbioru, np. ze względu na opóźnienia wykonawców, zmiany prawne czy właśnie sytuacje niespodziewane, takie jak pandemia i związane z nią „zawieszenie”. Klienci rynku nieruchomości w większości nie zrezygnowali z planowanych zakupów, jednak podchodzą do nich z większą dozą ostrożności. W tych okolicznościach kluczowe znaczenie zyskuje zaufanie oraz poczucie bezpieczeństwa. Jest to zatem okres, w którym dobrze postawić jednocześnie na dwa typy działań: z jednej strony te, które zwiększają rozpoznawalność naszej marki, a z drugie te, które generują sprzedaż. Od czego zacząć?

Kliknij i przeczytaj cały artykuł Łukasza Matyńskiego, Head of Client Service & Partner dla portalu rynekpierwotny.pl
link do całego tekstu

Może zainteresować Cię również

Klienci

Kontakt

ul. Krakowska 29
50-424 Wrocław

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę Media Choice sp. z o.o.sp.k zgodnie z polityką prywatności

odwiedź nas

W górę

Media Choice sp. z o.o. sp. k. jako administrator danych osobowych przetwarza Twoje dane osobowe, stosując pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Może również razem z partnerami, po wyrażeniu przez Ciebie zgody, wykorzystywać pliki cookie w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zarządzać swoimi preferencjami, klikając „Zaakceptuj” lub „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia. Więcej informacji o korzystaniu z plików cookie oraz o przetwarzaniu Twoich danych osobowych, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz w naszej Polityce prywatności.