Czy warto zainwestować w reklamę na TikToku? Mały spoiler: zdecydowanie tak!
TikTok ma ogromny potencjał, o czym świadczy wzrost liczby kontaktów reklamowych YOY, który wyniósł +73% (osiągając spektakularne 3,4 miliardów). TikTok wygrywa więc pod tym względem na przykład z Instagramem.
Jednak każdy kij ma dwa końce. Średnia jakość kontaktu reklamowego na TikToku wynosi zaledwie 3,7 sekundy, a widoczność (viewability) reklam pozostawia wiele do życzenia. Dlatego w reklamę na TikToku zdecydowanie nie warto wchodzić bez odpowiedniego przygotowania.
Jak stworzyć skuteczną reklamę na TikToku? Czego unikać? Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak zwiększyć swoje szanse na satysfakcjonujący zwrot z inwestycji!
TikTok – co to jest i jak działa?
TikToka chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. To czwarta najpopularniejsza platforma social media w Polsce i świetny kanał dotarcia do Twojej grupy docelowej.
Według danych z polskiego raportu Gemius, PBI i IAB Polska "Social Media 2024", TikTok przyciąga miesięcznie aż 13 milionów użytkowników, a średni dzienny czas spędzany w aplikacji wynosi 1 godzinę i 27 minut.
TikTok przewyższa pod tym względem Facebooka, YouTube'a i Instagrama. Użytkownicy spędzają na TikToku godzinę więcej czasu niż na Instagramie.
Dlaczego aż tak długo? TikTok idealnie dopasowuje feed do zainteresowań użytkowników. Kryje się za tym niezwykle zaawansowany, regularnie zmieniany i bardzo kapryśny algorytm.
Chociaż to głównie treści organiczne wpływają na legendarny zasięg TikToka, nie każda z nich może stać się viralem. Natomiast dzięki niektórym formatom reklamowym (takim jak na przykład TopView Ads), możemy liczyć na 100% widoczności reklamy po otwarciu aplikacji.
Do jakich grup docelowych dotrzesz dzięki reklamie na TikToku?
Realni użytkownicy TikToka to zarówno kobiety (54%), jak i mężczyźni (46%). Kobiety spędzają na tej platformie społecznościowej nieznacznie więcej czasu (5 minut różnicy).
Z TikToka nie korzystają wyłącznie generacja Z i pokolenie alfa – to często powielany mit. Oczywiście w każdej legendzie tkwi ziarno prawdy.
Chociaż najwięcej polskich użytkowników TikToka jest w wieku 35-45 lat (20%), kolejne miejsca zajmują przedziały wiekowe 25-34 lat (19%), 15-24 lat (17%) i 7-15 lat (15%). Pominęliśmy tutaj grupę 55+, ponieważ obejmuje znacznie szerszy przedział wiekowy.
Pod względem zasięgów reklamowych TikTok ma największą widoczność w grupie 15-24 lata (57%) i 7-14 lat (43,6%). To te segmenty użytkowników spędzają w aplikacji statystycznie więcej czasu –
1 godzina i 46 minut w przedziale wiekowym 15-24 lata i aż 2 godziny i 8 minut w grupie 7-14 lat.
Nie zmienia to jednak faktu, że grupą docelową reklamy TikTok mogą być również te osoby, które maturę już dawno mają za sobą. Należy tu również dodać, że reklamy targetowane na dzieci (czyli najmłodszą grupę użytkowników TikToka) są w Polsce ograniczone prawnie.
Co więcej, opcja kierowania reklam na nastolatków (13-17 lat) nie jest już dostępna w Stanach Zjednoczonych. Niewykluczone, że ta zmiana zawita również nad Wisłę.
Kiedy inwestować w kampanie TikTok Ads, a kiedy unikać tego rozwiązania?
Kiedy wprowadzasz na rynek nową markę lub produkt i chcesz szybko wpasować się w aktualne trendy, reklamy TikTok to idealne rozwiązanie.
Jeśli chcesz osiągnąć optymalne efekty kampanii na TikToku to pamiętaj, że...
Decydującym czynnikiem jest kreacja reklamowa
Użytkownicy TikToka nie lubią nudy i powtarzalności. Dlatego nie inwestuj w reklamę na TikToku, jeśli dysponujesz tylko jedną kreacją.
Proces tworzenia reklamy jest bywa dłuższy niż cykl życia trendu na TikToku – a ten jest bardzo krótki. Wednesday Dance, który podbił platformę w 2022 roku (876.4M postów) to już czas zaprzeszły, a dzisiejszy trend "Pedro, Pedro" (498M postów) wyścieli jutrzejsze kubły.
Jeśli planujesz nagrać reklamowego TikToka teraz, a działania reklamowe zacząć znacznie później – lepiej odpuść sobie najnowsze trendy i pójdź w coś bardziej ponadczasowego.
Skuteczna kampania – jak reklamować się na TikToku?
Branża beauty (np. makijaż, pielęgnacja skóry, produkty do włosów) – TikTok jest idealnym miejscem na recenzje produktów, unboxingi, before&after oraz wyzwania związane z urodą. Przeczytaj więcej o naszej kampanii dla HappyPEH, aby sprawdzić optymalne efekty kampanii na TikToku.
Moda i akcesoria (np. odzież, obuwie, biżuteria) – krótkie filmiki pokazujące nowe kolekcje, stylizacje, „haul” zakupowy, czy porady modowe mogą bardzo szybko doprowadzić do zakupów (pod warunkiem że zastosujemy prawidłowe kierowanie reklam).
Branża FMCG (np. produkty spożywcze) – celuj w niekonwencjonalne reklamy produktów – raczej wizerunkowe niż czysto sprzedażowe.
Dom i wnętrza – kampanie TikTok Ads świetnie sprawdzą się również w branży meblarskiej i dekoratorskiej. Filmiki pokazujące metamorfozy wnętrz, porady DIY, oraz wskazówki dotyczące organizacji przestrzeni mogą pomóc użytkownikowi w poznaniu produktów, a także przekonać do zakupu na Twojej stronie.
Edukacja i artykuły papiernicze – reklama TikTok wspaniale uzupełni kampanię BackToSchool ze względu na demografię użytkowników platformy.
Czy TikTok jest dobrą platformą reklamową dla branży B2B?
Utarło się, że w marketingu B2B TikTok nie jest najlepszym rozwiązaniem. To stwierdzenie nie jest do końca prawdziwe.
Kanały o tematyce finansowej czy firmy B2B również znajdą tu swoich odbiorców. Choć nie są to może zasięgi liczone w milionach, to liczba followersów rzędu 264 tys. (@bogusz_o_finansach) czy 358 tys. (@ramsey.solutions) może wystarczyć do osiągania celów biznesowych i poszerzenia kanałów dotarcia do potencjalnych klientów.
Formaty reklam TikTok
Formaty TikTok Ads to oczywiście głównie reklamy wideo.
Jedną z zalet reklamy na TikToku są bardzo ciekawe rodzaje reklam. Jaki format najlepiej sprawdzi się w Twojej kampanii? Jeśli chcesz osiągnąć zwiększonej konwersji, wypróbuj In–Feed Ads (które zawiera CTA), a jeśli zależy Ci na imponujących zasięgach – ciekawym rozwiązaniem jest Branded Hashtag Challenge. Wybór celu reklamowego jest tutaj kluczowy.
Specyfikacja reklam TikTok
Kreacja reklamowa może mieć długość do 60 sekund, jednak zdecydowanie rekomendujemy krótsze formaty – 9-15 sekund w zupełności wystarczy.
Pamiętaj, że większość użytkowników obejrzy jedynie 3 pierwsze sekundy reklamy. To one zdecydują o efektach kampanii na TikToku.
- Dostępne wymiary reklam to: 9:16, 1:1 lub 16:9. Najlepiej sprawdzi się 16:9.
- Rodzaj pliku to .mp4, .mov, .mpeg lub .avi. Rozmiar nie powinien przekraczać 500 MB.
- Nie ma tu ograniczeń. Sugerowana minimalna rozdzielczość to 720×1280 pikseli (HD). Natomiast im wyższa jakość, tym lepiej.
Oprócz krótkiego filmiku masz również do dyspozycji pole tekstowe pod filmem, które wraz z hashtagami nie powinno przekraczać długości 1–100 znaków. Nie używaj emoji ani znaków specjalnych – wyjątkami są # (dotyczy wyłącznie wyzwań) oraz @.
In-Feed Ads
Jednym z najczęściej stosowanych formatów jest reklama wideo, która pojawia się na stronie głównej ("Dla Ciebie"). To właśnie tam użytkownicy przeglądają treści innych twórców.
Użytkownicy mają więc możliwość interakcji z reklamą (polubienia, komentarze i udostępnienia). Ten trzeci aspekt może być szczególnie interesujący dla reklamodawców, ponieważ oznacza to, że reklama może być "podawana dalej".
Największą zaletą reklamy In-Feed jest możliwość dodania CTA ("Kup teraz", "Sprawdź", "Dowiedz się więcej"). Dzięki temu świetnie sprawdzi się w jako reklama z zakupem w filmie lub gdy chcemy przekierować ruch na własną platformę.
TopView
Reklamy TopView to 24-godzinna pełnoekranowa reklama wideo. Pojawia się bezpośrednio po otwarciu aplikacji TikTok.
Oznacza to, że Twoja reklama będzie pierwszą treścią, którą zobaczy użytkownik! Cała uwaga jest więc skupiona na Twoim formacie reklamowym – dlatego dobrze wykorzystaj każdą sekundę.
Tworząc kreację należy pamiętać o dwóch etapach wyświetlania reklamy TopView. Przez pierwsze 3 sekundy wyświetla się na "otwartym ekranie" – później następuje przejście do kanału "Dla Ciebie".
Brand Takeover
Reklamę Brand Takeover warto rozważyć, kiedy dysponujesz nieco większym budżetem reklamowym i zależy Ci na długotrwałych działaniach wizerunkowych.
To idealne rozwiązanie, kiedy chcesz uzyskać jak największy zasięg – na przykład, gdy wprowadzasz na rynek nowy produkt czy usługę.
Brand Takeover cechuje się wysoką efektywnością – TikTok wyświetla reklamy użytkownikom od razu po uruchomieniu aplikacji. Twoja kreacja nie może więc zostać niezauważona.
Z tego rozwiązania może skorzystać tylko jedna marka na dzień.
Spark Ads
Reklamy Spark Ads są bardzo lubianym formatem TikTok Ads.
Umożliwia promowanie istniejących organicznych postów (zarówno z konta marki, jak i innych użytkowników) jako reklam.
Ten sposób promowania często okazuje się bardzo efektywny ze względu na swoją wiarygodność i autentyczność, ponieważ upodabnia się do "zwykłych" organicznych postów. Dzięki temu zdobywasz większe zaufanie odbiorców, co na TikToku jest na wagę złota.
Branded Hashtag Challenge
Branded Hashtag Challenge jest jednym z najbardziej angażujących formatów reklamowych na TikToku, który sprzyja powstawaniu user-generated content (UGC).
Dlaczego? Tworzenie własnych wyzwań z hashtagiem zachęcają użytkowników do tworzenia i udostępniania treści na określony temat, co z kolei zwiększa skuteczności reklam.
Dzięki dużemu zaangażowaniu użytkowników i udostępnianiu treści, kampanie te mają duży potencjał viralowy, co może prowadzić do ogromnego wzrostu świadomości marki. Ponadto ten rodzaj reklamy umożliwia przekierowanie użytkownika na stronę docelową.
Branded Effects
Platforma reklamowa TikTok umożliwia markom tworzenie niestandardowych filtrów, naklejek i efektów AR (Augmented Reality), które użytkownicy mogą wykorzystywać w swoich filmach.
Branded Effects to wyjątkowy format reklamowy na TikToku. Pozwala na głęboką interakcję użytkowników z marką w kreatywny i zabawny sposób.
Reklama na TikToku – który model zakupu reklamy wybrać?
Zakup reklamy na TikToku odbywa się w dwóch modelach – aukcyjnym oraz rezerwacyjnym. Koszty reklamy na TikToku będą się różnić w zależności od tego, który sposób rozliczania wybierzesz.
Model Aukcyjny
Reklamy są wyświetlane w formie licytacji, co oznacza, że konkurujesz z innymi reklamodawcami o przestrzeń reklamową. Ustalasz maksymalną kwotę, jaką chcesz przeznaczyć na ten cel, a jeśli wygrasz aukcję, to użytkownicy zobaczą Twoją reklamę.
Ponadto, masz do dyspozycji różne rodzaje określania stawek, na przykład CPC (cost per click), CPV (cost per view) i CPM (cost per mille).
Model aukcyjny pozwala więc na elastyczne dostosowanie budżetu i strategii w czasie rzeczywistym. Umożliwia precyzyjne targetowanie i optymalizację kampanii na bieżąco.
Kiedy wybrać model aukcyjny?
- Mniejszy budżet – to idealne rozwiązanie dla firm z ograniczonym budżetem reklamowym, ponieważ można łatwo kontrolować wydatki.
- Testowanie kampanii – to świetny wybór, jeśli chcesz testować różne kreacje reklamowe, grupy odbiorców i strategie, aby zobaczyć, co działa najlepiej.
- Krótkoterminowe kampanie – model aukcyjny jest odpowiedni dla kampanii, które wymagają szybkiej optymalizacji i dostosowywania strategii.
- Zwiększenie zasięgu i zaangażowania – jeśli celem jest dotarcie do szerokiej publiczności i zwiększenie zaangażowania, model aukcyjny może być bardziej efektywny niż rezerwacyjny.
Model rezerwacyjny
Polega na tym, że reklamodawcy płacą z góry ustaloną kwotę za określoną liczbę wyświetleń lub czas trwania kampanii – w związku z czym koszt jest stały, ale nieco wyższy.
Model rezerwacyjny gwarantuje zasięgi i wyświetlenia wideo, co zwiększa skuteczności reklam. Często jest stosowany dla bardziej "ekskluzywnych" rodzajów reklam, takich jak Brand Takeover, które są widoczne dla użytkowników zaraz po otwarciu aplikacji.
Nasze pierwsze skojarzenie z modelem rezerwacyjnym to właśnie "prestiżowe" kampanie o dużych zasięgach.
Kiedy wybrać model rezerwacyjny?
- Duży budżet – to odpowiednie rozwiązanie dla firm z większym budżetem, które mogą sobie pozwolić na wyższe koszty rezerwacji.
- Kampanie brandingowe – jest idealny dla kampanii, których celem jest budowanie świadomości marki i prestiżu, zwłaszcza przy wprowadzaniu nowych produktów na rynek.
- Długoterminowe kampanie – jeśli planujesz dłuższą kampanię z dokładnie określonymi celami, model rezerwacyjny może zapewnić stabilność i pewność wyników.
- Specjalne wydarzenia – model rezerwacyjny jest odpowiedni dla kampanii związanych z ważnymi wydarzeniami – premierami produktów, świętami czy sezonowymi promocjami. Gwarantowane wyświetlenia są wówczas kluczowe dla skuteczności reklamy.
Ile kosztuje reklama na TikToku?
Koszty reklamy na TikToku zależą od wielu czynników – nie odkrywamy tutaj Ameryki. Jeśli wpiszesz w Google "reklama na TikToku cena" zapewne wyskoczy Ci mnóstwo wyników wyszukiwania. W każdym znajdziesz różne odpowiedzi. Dlaczego? Bo odpowiedź na to pytanie wcale nie jest oczywista.
Na kampanie TikTok Ads musisz przeznaczyć minimalny budżet 80 złotych dziennie, ale reklama dotrze tylko do jednej grupy odbiorców.
Jeśli wybierzesz model aukcyjny, musisz wziąć pod uwagę rodzaj określania stawek.
Reklamy w modelu CPC (cost per click) mogą okazać się nieco droższe niż w Google Ads czy Meta Ads. Wynika to z tego, że TikTok bardzo silnie angażuje użytkowników, co utrudnia im opuszczenie aplikacji. Koszty za kliknięcie, w zależności od wybranych grup docelowych oscylują w granicach 0,40 zł – 8 zł.
Jeśli zależy nam na budowaniu lejka i późniejszym wykorzystaniu zdobytych danych, warto rozważyć kampanię w modelu CPV (cost per view). Stawki proponowane przez platformę za pojedyncze obejrzenie to 0,16 zł, natomiast w praktyce, bardzo często zdarza się, że są one mniejsze 0,05 zł - 0,10 zł.
Koszt reklamy w modelu rezerwacyjnym są stałe i zależą od wybranego rodzaju reklamy.
Pierwsza kampania reklamowa TikTok – jak zwiększyć jej efektywność?
Skuteczna kampania reklamowa to taka, która gwarantuje zwrot z inwestycji. Oto praktyczne kroki, które pomogą Ci w zwiększeniu efektywności kampanii na TikToku.
Wybierz cele reklamowe TikTok
Często spotykany błąd to brak jasno sprecyzowanego celu kampanii. Określ, czy zależy Ci na budowaniu świadomości marki, sprzedaży, a może generowaniu leadów?
TikTok jest bardzo przydatny na różnych etapach lejka marketingowego – od budowania świadomości, przez etap rozważania zakupu, po konwersję.
Na etapie budowania świadomości chodzi oczywiście o jak największy zasięg. Celem reklamowym jest dotarcie do jak najszerszej grupy odbiorców.
Na etapie rozważania możesz chcieć przekierować użytkowników na stronę www, zaangażować społeczność lub pogłębiać interakcje z treścią.
- Ruch – to dobra opcja, jeśli zależy Ci na skierowaniu użytkowników TikToka na Twoją stronę www lub do aplikacji.
- Wyświetlenia wideo – celem reklamowym jest przynajmniej 6-sekundowe wyświetlenie.
- Interakcje ze strony społeczności – więcej obserwujących lub odwiedzin profilu.
Jeśli zależy Ci na konwersjach, masz do wyboru następujące cele reklamowe:
- Promocja aplikacji – zachęca do zainstalowania aplikacji mobilnej.
- Sprzedaż produktów – z TikTok Shop lub na Twojej stronie.
- Konwersje strony internetowej.
- Pozyskiwanie potencjalnych klientów.
Poznaj swoich odbiorców
Bardzo dokładnie określ grupę odbiorców: pod kątem płci, wieku, lokalizacji, zainteresowań i zachowań.
Zadbaj o to, by TikTok wyświetlał reklamy dokładnie tym użytkownikom, na których Ci zależy.
Stwórz atrakcyjne kreacje
Zwróć uwagę na liczbę mnogą! Nie staraj się zmieścić w materiałach wszystkiego, co masz do przekazania. Skup się na konkretach i zaangażuj użytkowników już od pierwszej sekundy.
Na skuteczność reklam wpłynie odpowiednia personalizacja (powinna rezonować z ogólnym "tonem" aplikacji i odbiorcą). Używaj odpowiedniej muzyki – zwróć uwagę na popularność utworu. Nie zapomnij dodać napisów!
Z drugiej strony nie stosuj zbyt agresywnych praktyk, zwłaszcza jeśli stawiasz na format reklamowy, który wyświetla się od razu po otwarciu aplikacji. Zadbaj o komfort użytkownika. Przykładowo, głośny dźwięk syreny alarmowej czy olbrzymie logo w pierwszych trzech sekundach są niedozwolone m.in w reklamach TopView.
Wykorzystaj grupy reklam
Grupy reklam (Ad Groups) to sekcje w ramach kampanii reklamowej TikTok, które umożliwiają precyzyjne targetowanie, budżetowanie i planowanie harmonogramu wyświetlania reklam.
Każda grupa reklamowa może zawierać różne zestawy reklam, które są skierowane do określonej grupy odbiorców.
System reklamowy TikTok umożliwia automatyczne dostosowywanie stawek oraz optymalizację pod kątem kliknięć (CPC), wyświetleń (CPM) czy konwersji (CPA). Dzięki temu zwiększysz skuteczność reklamy i osiągniesz lepsze wyniki.
Optymalizuj działania reklamowe
Nie zapominaj o włączonej kampanii i często odwiedzaj konto TikTok Ads.
Choć system reklamowy działa na podstawie algorytmów samouczących się, kampania nie będzie efektywna bez Twojej wiedzy i optymalizacji. Mierz skuteczność reklam i dostosowuj swoją strategię. Testuj różne kreacje.
Stosuj specjalne promocje i kody rabatowe
Skuteczna reklama to taka, która spełnia swoje cele. Jeśli zależy Ci na sprzedażowych efektach kampanii na TikToku – usługa lub produkt muszą być naprawdę bardzo atrakcyjne, ponieważ użytkownicy niechętnie opuszczają aplikację.
Dobrym zabiegiem jest stosowanie wszelkiego różnego rodzaju wyjątkowych promocji (np. flash sale) lub udostępnianie specjalnych kodów rabatowych tylko dla użytkowników aplikacji. Wówczas Twoi odbiorcy mają wyraźną motywację, by przejść do Twojego sklepu internetowego lub na stronę docelową.
Jakie są dobre praktyki reklamy TikTok?
- Najważniejsze informacje, które chcesz przekazać użytkownikowi, powinny znaleźć się już na początku filmu (najlepiej w 2-3 sekundzie).
- Duża część użytkowników uruchamia TikToka nawet wtedy, gdy ze względu na okoliczności niemożliwe jest odtwarzanie dźwięku, dlatego koniecznie dodaj napisy!
- Buduj napięcie! Warto, aby Twoje reklamy oparte były na jasno zdefiniowanym przekazie i opowiadały jakąś historię. Nawet tak krótki filmik może zawierać wstęp, rozwinięcie i zakończenie.
- Dostosuj muzykę do dynamiki swojej reklamy. Szybka jazda motocyklem niekoniecznie pasuje do utworu "Shallow" Lady Gagi, prawda?
- Możesz również wypróbować dodanie aktualnie trendujących na platformie dźwięków. Wówczas działaj szybko, ponieważ trendy na TikToku zmieniają się ekspresowo.
- Regularnie odwiedzaj konto reklam TikTok!
Jakich błędów unikać przy tworzeniu reklamy TikTok?
- Nie bagatelizuj kwestii wyboru celu reklamowego.
- Nie stosuj jednej kreacji przez dłuższy czas. Użytkownicy TikToka nie lubią nudy i powtarzalności i mogą się szybko zmęczyć jedną reklamą.
- Unikaj zbyt długich, przegadanych filmów. Najważniejszy przekaz powinien dotrzeć do użytkownika w pierwszych 3 sekundach.
- Nie przesadzaj z efektami i filtrami, żeby kreacja nie wyglądała kiczowato (chyba że taki cel chcesz osiągnąć).
- Nie staraj się trafić do wszystkich grup docelowych równocześnie – ignorowanie preferencji Twoich potencjalnych konsumentów wpłynie na pomijalność reklam. W skrócie: personalizuj treści!
Jak uruchomić swoją pierwszą kampanię na TikToku?
1. Załóż konto TikTok Ads.
2. Kliknij zielony przycisk „Utwórz” i zacznij przygodę z TikTok Ads Manager.
3. Wybierz cel reklamowy.
4. Odnajdź odpowiednich odbiorców.
5. Dostosuj strategię ustalania stawek i koszty.
6. Dodaj materiały reklamowe.
7. Gotowe!
TikTok Ads Manager a TikTok for Business – czym się różnią?
TikTok for Business
To centralna platforma, która oferuje narzędzia zarówno dla firm, jak i reklamodawców, którzy chcą promować się na TikToku. Zawiera sporo materiałów edukacyjnych, case studies, inspiracji oraz dobrych praktyk. Znajdziesz tam również najświeższe informacje o zmianach na platformie. TikTok for Business warto więc śledzić na bieżąco!
Platforma zapewnia wsparcie techniczne dla reklamodawców. Pomaga rozwiązywać problemy związane z korzystaniem z narzędzi TikToka. Zawiera także zaawansowane narzędzia do raportowania, które pozwalają na monitorowanie efektywności kampanii reklamowych.
Częścią tej platformy jest również TikTok Ads Manager, o którym opowiemy już za moment.
TikTok Ads Manager
To platforma reklamowa TikTok, czyli narzędzie umożliwiające tworzenie, zarządzanie i optymalizowanie kampanii reklamowych.
Ads Manager oferuje rozbudowane opcje targetowania, pozwalając reklamodawcom na precyzyjne dotarcie do swojej grupy docelowej na podstawie takich kryteriów jak lokalizacja, demografia, zainteresowania czy zachowania użytkowników.
Dzięki zaawansowanym funkcjom raportowania reklamodawcy mogą śledzić i analizować wydajność swoich kampanii w czasie rzeczywistym, co pozwala na bieżące dostosowywanie strategii w celu maksymalizacji zwrotu z inwestycji.
TikTok Ads Manager umożliwia również dostosowanie długości i formatu reklam w zależności od celów kampanii. Narzędzie to integruje także funkcje automatyzacji, które pomagają w optymalizacji kampanii poprzez automatyczne dostosowywanie stawek i alokację budżetu.
Samo założenie konta reklamowego jest bardzo proste. Zrobisz to tutaj.
Fantastyczne efekty reklamy na TokToku często rodzą się w bólach – dlatego warto powierzyć to zadanie agencji lub domowi mediowemu, który zadba o odpowiedni zwrot z inwestycji. Skontaktuj się z nami, a my pomożemy Ci w stworzeniu skutecznej reklamy na platformie reklamowej TikTok.