Program stażowy z sukcesem – nowe twarze w Media Choice

Pod koniec kwietnia zakończył się nasz program stażowy. Dzięki niemu studenci i absolwenci uczelni wyższych mieli okazję zapoznać się z codzienną pracą każdego działu – począwszy od budowania strategii mediowej, planowania kampanii, aż po kompleksową realizację i współpracę z klientem. Dwoje uczestników kontynuuje współpracę – młodzi specjaliści dołączyli do zespołów SEM & Paid Social oraz media planning.

Wielka szansa na rozwój

Program stażowy rozpoczął się jeszcze pod koniec zeszłego roku konkursem pod hasłem „Your career – your choice”. Wzięła w nim udział niemal setka kandydatów, przesyłających kompletne zadania rekrutacyjne. W trzyetapowym procesie wyłoniono kilka najlepszych osób, którym zaproponowano odbycie płatnego stażu. Dwie z nich zostały właśnie etatowymi pracownikami. Jak mówi jeden z laureatów, Maciej Raszke: Była to wielka szansa na rozwój, dzięki której uświadomiłem sobie, jak czystą teorię ze studiów i kursów można wykorzystać w prawdziwych kampaniach. Dopiero tutaj tak naprawdę przekonałem się, na czym polega praca specjalisty ds. SEM czy media plannera.

Nauka poprzez praktyczne zadania

Autorski program stażowy Media Choice stworzył możliwość wyboru indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego. Dla uczestników zaplanowano bogaty harmonogram szkoleń, kursów oraz praktycznych zadań, których celem było przygotowanie do płynnego wejścia na rynek pracy. Każdy z nich miał możliwość szczegółowego poznania specyfiki wszystkich działów – od planowania i zakupu mediów, poprzez realizację kampanii, brand content & pr, a także new business. Zwieńczeniem było uzyskanie cennych certyfikatów w zakresie Google Ads, social ads oraz analityki internetowej. – Jedną z najcenniejszych rzeczy podczas stażu była właśnie różnorodność i ciekawy rozkład zajęć. Dzięki temu mogłam sprawdzić się w wielu obszarach i uczyć się od kilku specjalistów – dodaje druga z laureatek, Ewa Jąkała.

Edycja letnia już za chwilę!

W związku z dużym powodzeniem programu stażowego planujemy przeprowadzenie kolejnej edycji w sezonie wakacyjnym. – Jesteśmy pozytywnie zaskoczeni poziomem kandydatów. Zarówno jeśli chodzi o same zgłoszenia, jak i projekty wykonywane podczas stażu. Mamy nadzieję, że zatrudnione osoby niedługo staną się samodzielnymi specjalistami. Cieszymy, że tak sprawnie udało się zorganizować ten projekt, mimo pracy w trybie hybrydowym – mówi Łukasz Matyński, Head of Client Service & Partner w Media Choice.

Skontaktuj się z nami

Administratorem Twoich danych osobowych podanych w formularzu powyżej jest Media Choice sp. z o.o. sp.k. Przeczytaj pełną informację w naszej polityce prywatności.

Media Choice sp. z o.o. sp. k.

ul. Hubska 52/11B
50-502 Wrocław

BIURO:

728 450 666


NEW BUSINESS:

787 676 323


office@mediachoice.pl

NIP: 8992747679

REGON: 022273399

Ta strona używa plików cookies w celach analitycznych i marketingowych. Więcej informacji tutaj. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Akceptuję
Zmieniam ustawienia