Media Choice oficjalnym partnerem Facebooka

Facebook Marketing Partners for Agencies to nowy program dla kluczowych firm, zajmujących się działaniami reklamowymi w środowisku największego portalu społecznościowego. W gronie polskich domów mediowych, które otrzymały status oficjalnego partnera znalazł się Media Choice.

Program dedykowany jest agencjom, które wykazują największą aktywność i skuteczność w zakresie zarządzania kampaniami reklamowymi na platformie Facebooka. Nowy projekt społecznościowego giganta wspierać ma specjalistów z branży oraz pomagać ich klientom w osiąganiu jak najwyższych celów biznesowych.

Synonim najwyższej jakości dla klientów

Obecność w gronie najlepszych agencji partnerskich stanowi potwierdzenie dużego doświadczenia i najwyższej jakości kampanii prowadzonych w obszarze Facebook Ads. Aby przystąpić do programu, należy spełnić szereg kryteriów, m.in. osiągać odpowiednie wyniki finansowe – generować określony poziom prowadzonych kampanii.

Ważne, że poprzez dostęp do najnowszych narzędzi reklamowych i analitycznych możemy zwiększać efektywność działań reklamowych dla naszych klientów. Gwarancja stałego doskonalenia kompetencji naszych specjalistów to również istotny element uczestnictwa w programie FMP. To kolejne po certyfikacie Google Partner Premier wyróżnienie, które potwierdza naszą wiedzę i skuteczność

– komentuje Marcin Kowal, Head of Programmatic Buying & Partner w Media Choice.

Gwarancja doskonalenia umiejętności

Uczestnicy programu otrzymują dedykowany dostęp do kreatywnych warsztatów, szkoleń wewnętrznych, a także możliwość brania aktywnego udziału w wydarzeniach i inicjatywach rozwojowych. Kursy z indywidualnymi ścieżkami kształcenia, spersonalizowane raporty, case studies oraz zalecenia dotyczące optymalizacji wydatków na reklamy to tylko niektóre korzyści. Status Partnera pozwala także na priorytetowy kontakt w przypadku problemów technicznych lub wdrażania nowych rozwiązań na platformie.

Obecność w gronie polskich firm, które wyróżniają się najwyższą jakością działań reklamowych na Facebooku to przede wszystkim potwierdzenie umiejętności naszych specjalistów – gratulacje należą się przede wszystkim zespołowi Social Ads. Nowy system certyfikacji dla agencji to dobry ruch ze strony największego portalu społecznościowego. Stanowi bowiem ułatwienie dla Klientów, którzy w łatwy sposób mogą zweryfikować kompetencje firmy oferującej kampanie Facebook Ads

– dodaje Marcin Kowal.

Więcej o Facebook Marketing Partners: https://www.facebook.com/business/partner-directory/

Skontaktuj się z nami

Administratorem Twoich danych osobowych podanych w formularzu powyżej jest Media Choice sp. z o.o. sp.k. Przeczytaj pełną informację w naszej polityce prywatności.

Media Choice sp. z o.o. sp. k.

ul. Krakowska 29
50-424 Wrocław

BIURO:

728 450 666


NEW BUSINESS:

787 676 323


office@mediachoice.pl

NIP: 8992747679
REGON: 022273399

Ta strona używa plików cookies w celach analitycznych i marketingowych. Więcej informacji tutaj. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Akceptuję
Zmieniam ustawienia