Jesteśmy partnerem raportu „Krajobraz po bitwie. Jak zmienił się rynek mediów”

Jak zmieniła się rzeczywistość medialna po pandemii i jakie strategie marketingowe okazały się najbardziej efektywne w tym trudnym czasie? Nasze sprawdzone rozwiązania opisujemy w raporcie, który właśnie się ukazał!

Ebook stanowi zestawienie danych, które obrazują skalę zmian i pomagają podejmować bardziej trafne decyzje. Zawiera nie tylko opinie ekspertów z branży, ale i konkretne przykłady działań marketingowych z różnych branż, które pokazują, jak zmianę rzeczywistości można zamienić w dodatkową szansę na rozwój.

Dziękujemy Triple PR za zaproszenie do projektu oraz ekspertom z firm Sotrender, Havas Media Group, Animise i LifeTube (grupa LTTM) i Większe Logo za współpracę przy tworzeniu pocovidowego kompendium wiedzy.

Kliknij i przeczytaj komentarz Łukasza Matyńskiego, Head of Client Service & Partner dla portalu admonkey.pl:

https://admonkey.pl/jak-zmienil-sie-rynek-mediow-po-pandemii/


Ebook dostępny jest na: https://ebook.triplepr.pl

Skontaktuj się z nami

Administratorem Twoich danych osobowych podanych w formularzu powyżej jest Media Choice sp. z o.o. sp.k. Przeczytaj pełną informację w naszej polityce prywatności.

Media Choice sp. z o.o. sp. k.

ul. Hubska 52/11B
50-502 Wrocław

BIURO:

728 450 666


NEW BUSINESS:

787 676 323


office@mediachoice.pl

NIP: 8992747679
REGON: 022273399

Ta strona używa plików cookies w celach analitycznych i marketingowych. Więcej informacji tutaj. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Akceptuję
Zmieniam ustawienia