Ta strona używa plików cookies w celach analitycznych i marketingowych. Więcej informacji tutaj. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Jesteśmy partnerem raportu „Krajobraz po bitwie. Jak zmienił się rynek mediów”
Jak zmieniła się rzeczywistość medialna po pandemii i jakie strategie marketingowe okazały się najbardziej efektywne w tym trudnym czasie? Nasze sprawdzone rozwiązania opisujemy w raporcie, który właśnie się ukazał!
Ebook stanowi zestawienie danych, które obrazują skalę zmian i pomagają podejmować bardziej trafne decyzje. Zawiera nie tylko opinie ekspertów z branży, ale i konkretne przykłady działań marketingowych z różnych branż, które pokazują, jak zmianę rzeczywistości można zamienić w dodatkową szansę na rozwój.
Dziękujemy Triple PR za zaproszenie do projektu oraz ekspertom z firm Sotrender, Havas Media Group, Animise i LifeTube (grupa LTTM) i Większe Logo za współpracę przy tworzeniu pocovidowego kompendium wiedzy.
Kliknij i przeczytaj komentarz Łukasza Matyńskiego, Head of Client Service & Partner dla portalu admonkey.pl:
https://admonkey.pl/jak-zmienil-sie-rynek-mediow-po-pandemii/
Skontaktuj się z nami
Media Choice sp. z o.o. sp. k.
ul. Krakowska 29
50-424 Wrocław
BIURO:
NEW BUSINESS:
office@mediachoice.pl
NIP: 8992747679
REGON: 022273399