Ta strona używa plików cookies w celach analitycznych i marketingowych. Więcej informacji tutaj. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Facebook Shops – czy nowe narzędzie zrewolucjonizuje branżę e-commerce?
Zwiększenie dynamiki zmian wymuszone przez pandemię koronawirusa doskonale widać na przykładzie mediów społecznościowych. Jedną z najpoważniejszych innowacji w ostatnich miesiącach może okazać się wprowadzenie przez Facebooka opcji zakupów bezpośrednio w aplikacji.
Uruchomienie sekcji Shops to nie tylko nowe wyzwanie dla sprzedawców oraz firm realizujących kampanie online, ale też kolejny krok w rywalizacji Facebooka z platformami e-commerce. Jakie korzyści dla sprzedawców oraz klientów mogą przynieść zapowiadane zmiany?
Kliknij i przeczytaj cały tekst Marcina Kowala, Head of Programmatic Buying & Partner, dla portalu nowymarketing.pl:
Skontaktuj się z nami
Media Choice sp. z o.o. sp. k.
ul. Krakowska 29
50-424 Wrocław
BIURO:
NEW BUSINESS:
office@mediachoice.pl
NIP: 8992747679
REGON: 022273399