Facebook Shops – czy nowe narzędzie zrewolucjonizuje branżę e-commerce?

Zwiększenie dynamiki zmian wymuszone przez pandemię koronawirusa doskonale widać na przykładzie mediów społecznościowych. Jedną z najpoważniejszych innowacji w ostatnich miesiącach może okazać się wprowadzenie przez Facebooka opcji zakupów bezpośrednio w aplikacji.

Uruchomienie sekcji Shops to nie tylko nowe wyzwanie dla sprzedawców oraz firm realizujących kampanie online, ale też kolejny krok w rywalizacji Facebooka z platformami e-commerce. Jakie korzyści dla sprzedawców oraz klientów mogą przynieść zapowiadane zmiany?

Kliknij i przeczytaj cały tekst Marcina Kowala, Head of Programmatic Buying & Partner, dla portalu nowymarketing.pl:

https://nowymarketing.pl/a/27333,facebook-shops-czy-nowe-narzedzie-sprzedazy-zrewolucjonizuje-branze-e-commerce

Skontaktuj się z nami

Administratorem Twoich danych osobowych podanych w formularzu powyżej jest Media Choice sp. z o.o. sp.k. Przeczytaj pełną informację w naszej polityce prywatności.

Media Choice sp. z o.o. sp. k.

ul. Krakowska 29
50-424 Wrocław

BIURO:

728 450 666


NEW BUSINESS:

787 676 323


office@mediachoice.pl

NIP: 8992747679
REGON: 022273399

Ta strona używa plików cookies w celach analitycznych i marketingowych. Więcej informacji tutaj. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Akceptuję
Zmieniam ustawienia