SEM Specialist

Dobrze znasz świat kampanii Google Ads, śledzisz digitalowe trendy i chcesz rozwijać swoje umiejętności?

Świetnie się składa, bo szukamy właśnie Ciebie!


Jakie będą Twoje przyszłe zadania?

  • planowanie, wdrażanie i optymalizacja kampanii Google Ads
  • praca w systemach Google Analytics oraz Google Tag Manager
  • współpraca przy opracowywaniu media planów
  • współpraca z działem New Business – przygotowywanie ofert w przetargach
  • przygotowywanie analiz i raportów z prowadzonych działań

Co jest dla nas ważne?

  • co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie SEM
  • praktyczne umiejętności prowadzenia kampanii PPC
  • dobra znajomość Google Analytics
  • zdolności analityczne – wnioskowanie na podstawie danych liczbowych
  • biegła obsługa pakietu MS Office (szczególnie Excel i Power Point)
  • znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym
  • praktyka w zakresie obsługi klienta
  • komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
  • chęć rozwoju w zakresie marketingu online

Co zapewniamy?

  • umowę o pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie
  • towarzystwo specjalistów, dzięki którym w przyjemnej atmosferze zdobędziesz wiedzę i praktyczne umiejętności
  • niekorporacyjną, przyjazną atmosferę
  • otwartą współpracę z zarządem oraz stałe wsparcie ze strony menadżera
  • możliwość doskonalenia umiejętności w ramach szkoleń i konferencji.

Wymiar pracy: pełny etat

Zgłoszenie prześlij na adres: rekrutacja@mediachoice.pl

W temacie wiadomości wpisz nazwę stanowiska na które aplikujesz.

Ta strona używa plików cookies w celach analitycznych i marketingowych. Więcej informacji tutaj. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Akceptuję
Zmieniam ustawienia