Digital Analyst

W związku z rozwojem firmy i potrzebą utworzenia nowego zespołu poszukujemy samodzielnego i doświadczonego specjalisty, który wesprze działania z obszaru analityki internetowej na rzecz naszych klientów. Pracujemy z dużymi markami nie tylko z Polski, ale również działającymi na terenie Europy. 

Jakie będą Twoje przyszłe zadania:

  • wdrożenia Google Analytics oraz innych narzędzi marketingowych za pomocą Google Tag Manager,
  • audyty oraz troubleshooting konfiguracji GA oraz GTM na stronach klientów,
  • tworzenie raportów Google Data Studio oraz/lub Power BI w oparciu o zróżnicowane źródła danych,
  • optymalizacja kampanii reklamowych oraz stron internetowych w celu podnoszenia KPIs (m.in. współczynnik konwersji),
  • automatyzacja procesów raportowania w firmie oraz współpraca w zakresie rozwoju działu analitycznego,
  • komunikacja z klientami oraz bieżąca współpraca z działami odpowiedzialnymi za realizację kampanii reklamowych.

Czego oczekujemy:

  • minimum 2- letniego doświadczenia w zaawansowanej analityce z wykorzystaniem Google Analytics i Google Tag Manager,
  • biegłej obsługi Google Data Studio (lub Power BI) oraz sprawności w wizualizacji danych z wielu źródeł,
  • bardzo dobrej znajomości Excela,
  • umiejętności logicznego myślenia, wyciągania wniosków i przedstawiania rekomendacji,
  • rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i doświadczenia we współpracy z Klientem,
  • doskonałej organizacji pracy i odpowiedzialności, oferujemy samodzielne stanowisko.

Dużym atutem będzie:

  • dobra znajomość SQL, Google Big Query i/lub Python, R,
  • swobody w posługiwaniu się językiem angielskim.

Na co dodatkowo zwracamy uwagę?

  • certyfikaty Google potwierdzające wiedzę w zakresie projektowania, optymalizacji i pomiaru kampanii reklamowych online,
  • znajomość trendów w obszarze digital i e-commerce.

Co oferujemy:

  • prywatną opiekę medyczną,
  • nowoczesne biuro, w którym panuje niekorporacyjna, przyjazna atmosfera,
  • środowisko kreatywnych osób, z którymi nie można się nudzić,
  • atrakcyjny system wynagrodzeń,
  • pakiet doskonalenia umiejętności i elastyczną ścieżkę kariery,
  • możliwość pracy w trybie hybrydowym lub zdalnym.

Wymiar pracy: pełny etat

Tryb pracy: hybrydowo we Wrocławiu lub zdalnie w innym mieście 

Zgłoszenie prześlij na adres: rekrutacja@mediachoice.pl

Skontaktuj się z nami

Administratorem Twoich danych osobowych podanych w formularzu powyżej jest Media Choice sp. z o.o. sp.k. Przeczytaj pełną informację w naszej polityce prywatności.

Media Choice sp. z o.o. sp. k.

ul. Krakowska 29
50-424 Wrocław

BIURO:

728 450 666


NEW BUSINESS:

787 676 323


office@mediachoice.pl

NIP: 8992747679
REGON: 022273399

Ta strona używa plików cookies w celach analitycznych i marketingowych. Więcej informacji tutaj. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Akceptuję
Zmieniam ustawienia