Ta strona używa plików cookies w celach analitycznych i marketingowych. Więcej informacji tutaj. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Analityk internetowy
Doskonale odnajdujesz się w środowisku Google Analytics i Google Data Studio?
Ufasz przede wszystkim analizie danych i estymacjom na ich podstawie, a Excel to Twój dobry znajomy?
Preferujesz samodzielne projekty i chcesz się rozwijać w pracy dla topowych marek?
Jeśli odpowiedzi brzmią „tak”, to… skontaktuj się z nami, bo najpewniej szukamy właśnie Ciebie!
Jakie będą Twoje przyszłe zadania?
- interpretacja danych z zakresu analityki internetowej (wskaźniki kampanii reklamowych, ścieżki konwersji, zachowania użytkowników)
- codzienna praca w środowisku Google Analytics i Google Tag Manager (instalacje, konfiguracje, audyty)
- opracowywanie raportów z wykorzystaniem Google Data Studio
- monitoring i optymalizacja kampanii reklamowych dla klientów
- przygotowywanie prezentacji z rekomendacjami działań zwiększających efektywność
- automatyzacja procesów raportowania w firmie oraz rozwój działu analitycznego
- komunikacja z klientami oraz bieżąca współpraca z działem realizacji i media planningu.
Czego oczekujemy?
- minimum 2-letniego doświadczenia w zaawansowanej analityce z wykorzystaniem Google Analytics i Google Tag Manager
- biegłej obsługi Google Data Studio oraz sprawności w wizualizacji danych z wielu źródeł
- bardzo dobrej znajomości programów Excel i Google Sheets
- umiejętności logicznego myślenia i wyciągania wniosków
- swobody w posługiwaniu się językiem angielskim (co najmniej poziom B2)
- samodzielności i efektywnego zarządzania powierzonymi projektami
- sprawności w pracy pod presją czasu
Na co dodatkowo zwracamy uwagę?
- certyfikaty Google potwierdzające wiedzę w zakresie projektowania, optymalizacji i pomiaru kampanii reklamowych online
- wykształcenie kierunkowe (mile widziani absolwenci kierunków ścisłych, takich jak matematyka, informatyka, fizyka, ekonometria)
- znajomość podstaw HTML, CSS, JavaScript
- znajomość SQL i umiejętność pracy z danymi w BigQuery
- doświadczenie we współpracy z klientem (wdrażanie analityki internetowej).
Co oferujemy?
- atrakcyjny system wynagrodzeń
- stabilna praca w środowisku kreatywnych osób
- pakiet prywatnej opieki medycznej
- nowoczesne biuro, w którym panuje niekorporacyjna atmosfera
- zdobycie cennego doświadczenia – współpraca z topowymi markami
- indywidualna ścieżka doskonalenia umiejętności
- otwartość na nowe pomysły – możliwość wdrażania autorskich rozwiązań.
Zgłoszenie prześlij na adres: rekrutacja@mediachoice.pl
W temacie wiadomości wpisz nazwę stanowiska, na które aplikujesz.
Skontaktuj się z nami
Media Choice sp. z o.o. sp. k.
ul. Hubska 52/11B
50-502 Wrocław
BIURO:
NEW BUSINESS:
office@mediachoice.pl
NIP: 8992747679
REGON: 022273399