Analityk internetowy

Doskonale odnajdujesz się w środowisku Google Analytics i Google Data Studio?
Ufasz przede wszystkim analizie danych i estymacjom na ich podstawie, a Excel to Twój dobry znajomy?
Preferujesz samodzielne projekty i chcesz się rozwijać w pracy dla topowych marek?

Jeśli odpowiedzi brzmią „tak”, to… skontaktuj się z nami, bo najpewniej szukamy właśnie Ciebie!


Jakie będą Twoje przyszłe zadania?

  • interpretacja danych z zakresu analityki internetowej (wskaźniki kampanii reklamowych, ścieżki konwersji, zachowania użytkowników)
  • codzienna praca w środowisku Google Analytics i Google Tag Manager (instalacje, konfiguracje, audyty)
  • opracowywanie raportów z wykorzystaniem Google Data Studio
  • monitoring i optymalizacja kampanii reklamowych dla klientów
  • przygotowywanie prezentacji z rekomendacjami działań zwiększających efektywność
  • automatyzacja procesów raportowania w firmie oraz rozwój działu analitycznego
  • komunikacja z klientami oraz bieżąca współpraca z działem realizacji i media planningu.

Czego oczekujemy?

  • minimum 2-letniego doświadczenia w zaawansowanej analityce z wykorzystaniem Google Analytics i Google Tag Manager
  • biegłej obsługi Google Data Studio oraz sprawności w wizualizacji danych z wielu źródeł
  • bardzo dobrej znajomości programów Excel i Google Sheets
  • umiejętności logicznego myślenia i wyciągania wniosków
  • swobody w posługiwaniu się językiem angielskim (co najmniej poziom B2)
  • samodzielności i efektywnego zarządzania powierzonymi projektami
  • sprawności w pracy pod presją czasu

Na co dodatkowo zwracamy uwagę?

  • certyfikaty Google potwierdzające wiedzę w zakresie projektowania, optymalizacji i pomiaru kampanii reklamowych online
  • wykształcenie kierunkowe (mile widziani absolwenci kierunków ścisłych, takich jak matematyka, informatyka, fizyka, ekonometria)
  • znajomość podstaw HTML, CSS, JavaScript
  • znajomość SQL i umiejętność pracy z danymi w BigQuery
  • doświadczenie we współpracy z klientem (wdrażanie analityki internetowej).

Co oferujemy?

  • atrakcyjny system wynagrodzeń
  • stabilna praca w środowisku kreatywnych osób
  • pakiet prywatnej opieki medycznej
  • nowoczesne biuro, w którym panuje niekorporacyjna atmosfera
  • zdobycie cennego doświadczenia – współpraca z topowymi markami
  • indywidualna ścieżka doskonalenia umiejętności
  • otwartość na nowe pomysły – możliwość wdrażania autorskich rozwiązań.


Zgłoszenie prześlij na adres: rekrutacja@mediachoice.pl

W temacie wiadomości wpisz nazwę stanowiska, na które aplikujesz.


Skontaktuj się z nami

Administratorem Twoich danych osobowych podanych w formularzu powyżej jest Media Choice sp. z o.o. sp.k. Przeczytaj pełną informację w naszej polityce prywatności.

Media Choice sp. z o.o. sp. k.

ul. Hubska 52/11B
50-502 Wrocław

BIURO:

728 450 666


NEW BUSINESS:

787 676 323


office@mediachoice.pl

NIP: 8992747679
REGON: 022273399

Ta strona używa plików cookies w celach analitycznych i marketingowych. Więcej informacji tutaj. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Akceptuję
Zmieniam ustawienia