Jak nasze działania reklamowe online dla marki Bobini przyczyniły się do wzrostu świadomości marki o 74%?

Nasze kampanie

Jak nasze działania reklamowe online dla marki Bobini przyczyniły się do wzrostu świadomości marki o 74%?

Głównym założeniem kampanii było zbudowanie w kanałach online świadomości marki Bobini oraz promocja produktów po rebrandingu, tak aby stały się one pierwszym wyborem oraz były łatwo rozpoznawalne w trakcie robienia zakupów przez potencjalnych konsumentów. 

Dobór mediów oparliśmy przede wszystkim na możliwości szerokiego, ale precyzyjnego dotarcia do grupy docelowej, zdefiniowanej jako rodzice dzieci 0+, szczególnie dbający o dobro swoich dzieci oraz poszukujący produktów ze składnikami pochodzenia naturalnego. Poza standardowymi kampaniami displayowymi skupiliśmy się także na działaniach, które pozwoliłyby na dłuższy kontakt z marką i wejście z nią w interakcję już na poziomie reklamy, dlatego wykorzystaliśmy też mocniej angażujące formaty tj. video, rich media, interaktywne nakładki na zdjęciach redakcyjnych w artykułach czy reklamy z quizem pojawiające się w trakcie artykułów. 

Działania te dodatkowo uzupełniliśmy o współpracę z najpopularniejszymi serwisami parentingowymi, w ramach których przeprowadziliśmy m.in. konkurs z nagrodami czy testy produktów. 

Kanały promocji

  • social media
  • YouTube
  • gazetki promocyjne
  • programmatic
  • display
  • portale horyzontalne i tematyczne
  • dedykowane kampanie na urządzenia mobilne
  • rich media
  • działania remarketingowe
  • współpraca z serwisami parentingowymi
  • MMSy

Efekty działań

  • Aktywizacja marki w kanałach online
  • Zwiększenie świadomości marki Bobini
  • Wzrost rozpoznawalności produktów Bobini po rebrandingu marki
  • Zwiększenie wolumenu jakościowego ruchu na stronie internetowej
  • Dotarcie do nowych potencjalnych klientów marki Bobini

Kim jest nasz klient?

Marka Bobini to linia kosmetyków i detergentów do prania dedykowana najmłodszym. Zajmując się pielęgnacją dziecięcej skóry, marka kładzie szczególny nacisk na jakość i wysoką zawartość składników pochodzenia naturalnego. Delikatność skóry dzieci wymaga szczególnej uwagi, dlatego produkty Bobini są starannie testowane, aby zapewnić, że nie podrażnią delikatnej skóry maluszka. Kosmetyki te nie tylko dokładnie oczyszczają, ale także działają nawilżająco i ochronnie, chroniąc przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych. Bobini w trosce o przyszłość najmłodszych, dba o naturę i naszą planetę. Nowe formuły kosmetyków zawierają aż do 98% składników pochodzenia naturalnego, są wegańskie, wolne od mikroplastiku, a opakowania w większości są w 100% przeznaczone do recyklingu. 

Wyzwania projektowe

  • Wykorzystanie rebrandingu marki Bobini jako okazji do zbudowania silniejszej relacji z klientami i zwiększenia ich lojalności. 

  • Zaprojektowanie atrakcyjnej i spójnej strategii komunikacji online dla marki.

  • Dotarcie do klientów z włączonym adblockiem. 

Przykłady realizacji

Elementy naszej strategii

  • Emisja spotów video w obrębie serwisów parentingowych, YouTube oraz w mediach społecznościowych, które pozwalają na dłuższy kontakt z marką.  
  • Mając na uwadze jak istotny kanał komunikacji z rodzicami stanowią w dzisiejszej rzeczywistości media społecznościowe, emisja została zaplanowana w oparciu również o kanały Facebook, Instagram, Messenger. 
  • Emisja angażujących formatów, które pozwalają wejść w interakcję z marką już na poziomie reklamy. 
  • Wprowadzenie emisji formatów reklamowych, które są wizualnie zgodne z treściami, prezentowanymi w serwisie i pozwalają na pokazanie pełnego przekroju produktów Bobini. 
  • Emisja formatów rich media, pozwalających na jeszcze bardziej interaktywne i angażujące doświadczenia reklamowe. 
  • Obecność w aplikacjach do planowania zakupów, tak aby użytkownik podczas podejmowania decyzji przy półce sklepowej sięgnął po produkt Bobini. 
  • Bezpośrednia współpraca z najpopularniejszymi serwisami parentingowymi w zakresie organizacji konkursu z nagrodami Bobini, testów produktów oraz artykułów, 
  • Wysyłka MMS-ów zrealizowana REAL-TIME do użytkowników przebywających w danym momencie w sieciach dystrybucji produktów Bobini. 

Poznaj efekty naszych działań

  • 8 271 594
    wyświetleń reklam
  • 49 121
    sesji
  • 6 684 456
    unikalnych użytkowników
  • 93,26%
    współczynnik zaangażowania

Klienci

Kontakt

ul. Krakowska 29
50-424 Wrocław
Dla dostawców:
wydawcy@mediachoice.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę Media Choice sp. z o.o.sp.k zgodnie z polityką prywatności

odwiedź nas
W górę